Amazon с най-успешната рекламна кампания за 2016г.

Една от най-успешните рекламни кампании през 2016г. е тази на Amazon Prime, излъчвана във Великобритания.

Една от най-успешните рекламни кампании през 2016г. е тази на Amazon Prime, излъчвана във Великобритания. В рекламата един свещеник и един имам се срещат за чаша чай, а след това си разменят подаръци.

Рекламата е свързана с толерантността на хората, която е почти на изчезване. Кампанията е изготвена от Joint of London и се превръща в най-ангажиращото брандирано съдържание в света към ноември 2016г.

Рекламата заема една от челните позиции в класацията за най-успешна рекламна кампания на Adweek. Европейският директор реклама на Amazon казва, че „рекламата е посветена на себеотрицанието“.

Преди да бъде заснета и обработена, от Amazon са говорили с представители на различни религиозни организации, за да направят рекламата максимално реална. Тя е заснета след излизането на иформацията за Brexit през лятото и се излъчва във Англия, Германия и Америка.

Related posts

Предимства и недостатъци на електромобилите

Как изкуственият интелект оформя бъдещето на храните

Предимствата на електронната търговия в ERP

businessnews.bg използва "бисквитки" (cookies), за да подобрим Вашето изживяване в уебсайта. При продължаване на използването на нашият уебсайт Вие се съгласявате с тях! ПРОЧЕТИ ПОВЕЧЕ