Бедещето на автомобилните продажби

Едно проучване на компанията Capgemini показва интересни резултати

Едно проучване на компанията Capgemini показва интересни резултати. Анкетата е свързана с избора на автомобил в бъдеще. 34% от анкетираните казват, че в бъдеще планират да се отърват  от личния си автомобил и да ползват услугата каршеринг.

43% от участниците в анкетата казват, че биха искали да осъществят контакт с търговеца чрез чат, а други 36% биха желали да се видят с търговеца чрез видеочат. 62% от всички анкетирани казват, че предпочитат да видят автомобила онлайн.

Все по-малко хора са склонни да отидат да видят автомобила на място. Проучването показва, че интересът към автономните системи расте, като 81% от анкетираните посочват, че биха платили допълнително, за да се сдобият с такава система.

 

Related posts

Предимства и недостатъци на електромобилите

Как изкуственият интелект оформя бъдещето на храните

Предимствата на електронната търговия в ERP

businessnews.bg използва "бисквитки" (cookies), за да подобрим Вашето изживяване в уебсайта. При продължаване на използването на нашият уебсайт Вие се съгласявате с тях! ПРОЧЕТИ ПОВЕЧЕ