ФАРА 2017 – пресечната точка на бизнеса и въображението

ФАРА 2017 е 18-тото издание не Фестивал на Българската асоциация на комуникационните агенции.

ФАРА 2017 е 18-тото издание не Фестивал на Българската асоциация на комуникационните агенции. Тази година ФАРА 2017 ще си партнира с фондация „Пловдив 2019“ и фестивалът ще бъде проведен в града на тепетата.

ФАРА 2017 стартира на 15-ти и ще приключи на 17-ти този месец. В него ще участват водещи рекламни агенции в България. Това е най-мащабното събитие за рекламния бранш в страната. В Дом на културата „Борис Христов“ ще бъдат показани най-добрите проекти за годината, а различните компании могат да обменят опит и идеи.

Таз годишното издание е на тема „Пресечни точки“. Този надслов цели да покаже, че фестивалът е пресечната точка между бизнес и въображение. Тази година е втора поредна, в която ФАРА засилва лекторската си част. На тазгодишното издание ще присъстват повече международни лектори, които ще говорят за бъдещето на сектора.

Уъркшоп програмата също е доста богата. Тази година е предвидена и изложба на художествени творби на автори от българските рекламни агенции. Изложбата ще отвори врати на 16 юни в 19:00h и ще бъде достъпна до 28 юни в Градска Художествена Галерия в Пловдив.

За творците от Пловдив, пък е предвиден специален панел – „Къде отиде рекламата? – Рекламата от миналото и рекламата сега. Традиционна vs. нестандартна комуникация. Обмяна на опит и дискусия на кампании от България и чужбина“.
 

Related posts

Предимства и недостатъци на електромобилите

Как изкуственият интелект оформя бъдещето на храните

Предимствата на електронната търговия в ERP

businessnews.bg използва "бисквитки" (cookies), за да подобрим Вашето изживяване в уебсайта. При продължаване на използването на нашият уебсайт Вие се съгласявате с тях! ПРОЧЕТИ ПОВЕЧЕ