Лотарията на НАП е отчела впечатляващи резултати

За момента НАП не дава ясна информация дали ще стартира още едно издание на лотарията

Лотарията на Национална агенция по приходите (НАП) набра огромна популярност още при страртирането си през ноември 2015г. Лотарията вече приключи, но записа впечатляващи резултати.

Бюджетният ефект на кампанията е 26 млн. лв. Това става ясно от доклада за изпълнението на стратегията за повишаване на събираемостта, която беше одобрена от Министерски съвет. Тази сума далеч надхвърля очакванията, които бяха с 7 млн. лв. по-малки.

За цялата кампания на НАП са регистрирани 51 млн. касови бележки на стойност над 680 млн. лв. Участниците нямаха лимит на покупката, така че участваха и бележки за 0,10ст. и дори по-малко.
Всяка седмица НАП раздаваше по един смартфон, всеки месец – телевизор, а голямата награда – лекият автомобил, беше дадена около Коледа миналата година.

За момента НАП не дава ясна информация дали ще стартира още едно издание на лотарията, но ако съдим по резултатите това със сигурност ще стане.

Related posts

Предимства и недостатъци на електромобилите

Как изкуственият интелект оформя бъдещето на храните

Предимствата на електронната търговия в ERP

businessnews.bg използва "бисквитки" (cookies), за да подобрим Вашето изживяване в уебсайта. При продължаване на използването на нашият уебсайт Вие се съгласявате с тях! ПРОЧЕТИ ПОВЕЧЕ