Прозрачното Pepsi – отново на мода

Pepsi решиха да разнообразят продуктовата си гама и да се върнат 24 години назад във времето, като отново пуснат на пазара Crystal Pepsi.

Pepsi решиха да разнообразят продуктовата си гама и да се върнат 24 години назад във времето, като отново пуснат на пазара Crystal Pepsi.

Напитката беше представена за първи път през 1992г. и пожъна огромен успех заради прозрачния си цвят. Crystal Pepsi ще бъде пусната за определен период от време в ограничено количество в САЩ и Канада. Очаква се тя отново да има същия успех.

В миналото Crystal Pepsi е предлагана и в Европа за известен период от време. Интересът към напитката на Стария континент също е бил голям, но при сегашното й завръщане тя няма да се предлага в Европа.

Това не е дебютното завръщане на интересното питие. В края на 2015г. прозрачното Pepsi бе пуснато за продажба в САЩ, но само за 2 дни.

Related posts

Предимства и недостатъци на електромобилите

Как изкуственият интелект оформя бъдещето на храните

Предимствата на електронната търговия в ERP

businessnews.bg използва "бисквитки" (cookies), за да подобрим Вашето изживяване в уебсайта. При продължаване на използването на нашият уебсайт Вие се съгласявате с тях! ПРОЧЕТИ ПОВЕЧЕ