Ново облачно HR решение за малките и средните предприятия

Новият софтуер за управление на човешките ресурси, раработен от "ТехноЛогика", автоматизира процесите във фирмите с до 250 служители и е съобразен с българското законодателство

Три четвърти от заетите в България работят в малки и средни предприятия, които са гръбнакът на икономиката. Все повече от тези фирми срещат проблем с намирането, развитието и задържането на кадри. Управлението на човешкия капитал се очертава като основен приоритет за малкия и среден бизнес.

Новото облачно HR решение на „ТехноЛогика” е система за управление на човешките ресурси, създадена за малките и средни предприятия и съобразена с българското законодателство, информират от компанията. Фирмите с до 250 служители ще получат единна интегрирана система за управление на човешкия капитал, чиято роля е да създаде необходимата организация на процесите и да внесе добри практики при тяхното изпълнение. HeRMeS eXpress дава възможност за реализация на политиките за управление на човешките ресурси в ежедневната работа на преките ръководители, изтъкват още от „ТехноЛогика”.

“След 23 години лидерска позиция на HeRMeS Enterprise при големите компании, дойде време да пренесем този опит и ноу-хау в продукт и услуга, от които да се възползват малките и средните предприятия. В това решение е реализиран набор от процеси и процедури, които са подходящи за тези фирми. Подбрали сме най-доброто, доказано в българските условия”, каза Огнян Траянов, изпълнителен директор на „ТехноЛогика”.

HeRMeS eXpress автоматизира голям набор от процедури, свързани с управлението на човешките ресурси. В системата има модули за администриране на служителите, управление на отсъствия, обучения, оценка на представянето на служителите, гъвкаво работно време, работа извън офиса и планиране и отчитане на задачи.

“Автоматизирането на процедурите помага за постигане на прозрачност, справедливост, доверие и проследимост. Всичко това осигурява увереност у висшия мениджмънт и у служителите за липса на субективизъм при взимане на решенията и допринася за изграждане на работодателската марка”, каза още Траянов.

Всички модули в облачното решение включват Self-Service функционалности, достъпни по всяко време и от всяко място, които предоставят на служители, мениджъри и специалисти по човешки ресурси бърз и лесен достъп до информация от единната интегрирана система. HeRMeS eXpress е с интуитивен интерфейс, адаптиран за настолни и мобилни устройства, и не изисква специализирано обучение. В помощ на потребителите има видео уроци за изпълнение на процедурите.

“В тези фирми управлението на човешките ресурси се осъществява от малки екипи, в някои случаи – от един специалист, затова сред основните ползи от HeRMeS eXpress е спестяването на труд и време, които могат да се използват за комуникация със служителите и творчески дейности”, сподели Петя Димитрова, ръководител направление „Софтуер и услуги за УЧР“ в „ТехноЛогика”.

Ценовата политика на HeRMeS eXpress е напълно съобразена с особеностите на българския пазар и възможностите на малкия и среден бизнес, изтъкват от компанията. Заплащането на софтуера като услуга се осъществява според броя служители и използваните модули, като има опции за месечно и годишно наемане, както и допълнителни отстъпки за по-дълъг период. Клиентите могат да добавят модули според нуждите си и те ще бъдат напълно интегрирани с вече използваните, без да се налага въвеждането на една и съща информация два пъти.

HeRMeS eXpress вече успешно се използва в няколко организации, а на 1 октомври се състоя официалното представяне на системата.

Related posts

Жените могат да добавят 280 милиарда долара към пазара за електронна търговия в Югоизточна Азия до 2030 г.

Сенатът ще предостави допълнителна помощ за малкия бизнес

Въвежда се възрастово ограничение за допустимите за подпомагане животни по обвързана подкрепа

businessnews.bg използва "бисквитки" (cookies), за да подобрим Вашето изживяване в уебсайта. При продължаване на използването на нашият уебсайт Вие се съгласявате с тях! ПРОЧЕТИ ПОВЕЧЕ