Новини от България
и Света

Пандемията ускорява реорганизацията на търговските площи

Физическите магазини няма да се превърнат само в места за получаване на онлайн поръчка, защото взаимодействието с клиентите е възможност за увеличаване на продажбите.
Facebook
Email

Физическите магазини няма да се превърнат само в места за получаване на онлайн поръчка, защото взаимодействието с клиентите е възможност за увеличаване на продажбите.

Пандемията от коронавирус ускорява процеса по трансформиране на сектора на търговските площи и връзките му с физическото и онлайн пазаруване

Това е процес, който започна много преди настоящата здравна криз и понастоящем поражда допълнителни разходи и инвестиции, както при търговците на дребно, така и при собствениците на имотите, но може да се окаже необходим, за да могат участниците и в двата сектора да запазаят добрите си позиции в дългосрочен план.

Ролята на физическите магазини за продажби на дребно се променя – от помещения за излагане на наличните продукти до предоставяне на уникални преживявания на клиентите с цел предоставяне на възможност да опознаят продукта. Освен това почти всички физически магазини вече поддържат също канали за информация за продуктите в интернет пространството и предлагат услуги за поръчка онлайн или получаването й на място в избран от клиента обект.

Тенденциите за трансформация варират в обхвата на търговските площи. Реномираните марки изискват по-голямо внимание към продукта или услугата (включително онлайн възможностите), продуктите, предназначени за масовия пазар, се продават предимно чрез онлайн канали, а продукти, продавани в магазини от по-ниския диапазон като Primark и TK Maxx обикновено привличат посетители без подобни екстри.

Собствениците на обектите за търговия на дребно трябва да участват в тази трансформация и да се превърнат от пасивни намеодатели в партньори на компаниите за търговия на дребно. Активно управляваните търговски центрове подобряват нагласите на клиентите, включително чрез фактори като обстановка и удобни транспортни връзки. Изборът и разнообразието от търговци на дребно и развлечения за цялото семейство също са важни. Собствениците създават все повече временно съществуващи магазини, за да подобрят разнообразието от търговски площи и дори търговци на дребно, съществуващи само в интернет, компании за създаване на съдържание и високотехнологични производители като Netflix и Tesla ползват търговски площи за кратък срок.

Сроковете на договорите за наем намаляват, тъй като собствениците приемат нуждата от гъвкавост.

Все още не е ясно до каква степен преустройството на физическите магазини ще намали размера на обектите в търговските центрове. То може да доведе до понижаване на наемите за първокласни площи, но същевременно наемните нива в ключови обекти в търговски центрове в популярни дестинации може да се окажат устойчиви.

Физическите магазини няма да се превърнат само в места за получаване на онлайн поръчка, защото взаимодействието с клиентите е възможност за увеличаване на продажбите.

Контакти и информация

Вашите новини от света на бизнеса, икономиката и технологиите.

Дизайн и изработка от WWW.IDEOWEB.BG Ideoweb - дизайн на уебсайт

Сайтът е част от ИДЕО ГРУП Girl in a jacket

businessnews.bg използва "бисквитки" (cookies), за да подобрим Вашето изживяване в уебсайта. При продължаване на използването на нашият уебсайт Вие се съгласявате с тях! ПРИЕМАМ ПРОЧЕТИ ПОВЕЧЕ

-
00:00
00:00
Update Required Flash plugin
-
00:00
00:00

Използвате Adblock

Молим Ви да изключите Вашият Adblock - така помагате за развитието на нашият уебсайт. Благодаря!