Пандемията ускорява реорганизацията на търговските площи

Физическите магазини няма да се превърнат само в места за получаване на онлайн поръчка, защото взаимодействието с клиентите е възможност за увеличаване на продажбите.

Пандемията от коронавирус ускорява процеса по трансформиране на сектора на търговските площи и връзките му с физическото и онлайн пазаруване

Това е процес, който започна много преди настоящата здравна криз и понастоящем поражда допълнителни разходи и инвестиции, както при търговците на дребно, така и при собствениците на имотите, но може да се окаже необходим, за да могат участниците и в двата сектора да запазаят добрите си позиции в дългосрочен план.

Ролята на физическите магазини за продажби на дребно се променя – от помещения за излагане на наличните продукти до предоставяне на уникални преживявания на клиентите с цел предоставяне на възможност да опознаят продукта. Освен това почти всички физически магазини вече поддържат също канали за информация за продуктите в интернет пространството и предлагат услуги за поръчка онлайн или получаването й на място в избран от клиента обект.

Тенденциите за трансформация варират в обхвата на търговските площи. Реномираните марки изискват по-голямо внимание към продукта или услугата (включително онлайн възможностите), продуктите, предназначени за масовия пазар, се продават предимно чрез онлайн канали, а продукти, продавани в магазини от по-ниския диапазон като Primark и TK Maxx обикновено привличат посетители без подобни екстри.

Собствениците на обектите за търговия на дребно трябва да участват в тази трансформация и да се превърнат от пасивни намеодатели в партньори на компаниите за търговия на дребно. Активно управляваните търговски центрове подобряват нагласите на клиентите, включително чрез фактори като обстановка и удобни транспортни връзки. Изборът и разнообразието от търговци на дребно и развлечения за цялото семейство също са важни. Собствениците създават все повече временно съществуващи магазини, за да подобрят разнообразието от търговски площи и дори търговци на дребно, съществуващи само в интернет, компании за създаване на съдържание и високотехнологични производители като Netflix и Tesla ползват търговски площи за кратък срок.

Сроковете на договорите за наем намаляват, тъй като собствениците приемат нуждата от гъвкавост.

Все още не е ясно до каква степен преустройството на физическите магазини ще намали размера на обектите в търговските центрове. То може да доведе до понижаване на наемите за първокласни площи, но същевременно наемните нива в ключови обекти в търговски центрове в популярни дестинации може да се окажат устойчиви.

Физическите магазини няма да се превърнат само в места за получаване на онлайн поръчка, защото взаимодействието с клиентите е възможност за увеличаване на продажбите.

Related posts

Жените могат да добавят 280 милиарда долара към пазара за електронна търговия в Югоизточна Азия до 2030 г.

Сенатът ще предостави допълнителна помощ за малкия бизнес

Въвежда се възрастово ограничение за допустимите за подпомагане животни по обвързана подкрепа

businessnews.bg използва "бисквитки" (cookies), за да подобрим Вашето изживяване в уебсайта. При продължаване на използването на нашият уебсайт Вие се съгласявате с тях! ПРОЧЕТИ ПОВЕЧЕ