Visa обяви глобалната си инициатива – She’s Next

Следващият етап от маркетинговата кампания Money is Changing ще представи именно успели собственици на малък бизнес

Visa обяви глобалната си инициатива – She’s Next (Тя е следващата), чиято цел е да насърчава собственичките на малки предприятия да развиват бизнеса си. Кампанията е част от трайния ангажимент на световния лидер в дигиталните разплащания към жените предприемачи.

Процентът на жените предприемачи в глобален мащаб се увеличава по-бързо в сравнение с този на мъжете, като над 163 милиона жени по света са започнали собствен бизнес от 2014г. насам. Сред тях например са компанията за разплащания Square, както и търсачката за различни услуги Yelp, които генерират приходи за стотици милиони долари.

„Започването и развиването на бизнес може да бъде едновременно невероятно вдъхновяващо и предизвикателно. Именно затова Visa се ангажира да подкрепи жените предприемачи с едногодишна програма, която ще им предостави знание, последно поколение дигитални технологии за разплащания и силна мрежа от контакти със съмишленици. Истината е, че времето и ресурсите не винаги достигат, но когато работим заедно и се подкрепяме едни други, се случват невероятни неща“, каза Сюзан Кариър, глобален директор търговски продажби и придобивания във Visa.

She’s Next ще бъде подкрепена от Female Founder Collective (FFC) – мрежа от компании, ръководени от жени, които помагат на други жени. Началото на дейността й е през 2018 г. и членовете й бързо нарастват до над 3000. От подобряване на методите на разплащане до свързването на жените – собственици на малки предприятия, със съмишленици и експерти, Visa и FFC ще предлагат невиждани ресурси и възможности на жените предприемачи.

„Като жени имаме силата да повлияем и променяме нашите общности чрез покупателната си способност, лидерството и работните места, които създаваме като собственици на бизнес. Заедно с Visa ще помогнем да се повиши информираността за жените, собственици на бизнес, ще им дадем повече възможности и ще инвестираме в тях в социално-икономическо отношение по целия свят“, каза Ребека Минкоф, създател на едноименната компания и един от основателите на Female Founder Collective.

 

 

Related posts

Жените могат да добавят 280 милиарда долара към пазара за електронна търговия в Югоизточна Азия до 2030 г.

Сенатът ще предостави допълнителна помощ за малкия бизнес

Въвежда се възрастово ограничение за допустимите за подпомагане животни по обвързана подкрепа

businessnews.bg използва "бисквитки" (cookies), за да подобрим Вашето изживяване в уебсайта. При продължаване на използването на нашият уебсайт Вие се съгласявате с тях! ПРОЧЕТИ ПОВЕЧЕ