Даваме добър пример с дамата, която успя да разработи своя собствена модна линия, която обаче не се слави с голям и разнообразен екип. Тя е подбрала около 10 човека за екипа си, но се появи по най-големите и гледани телевизии в Америка. В последствие много известни личности се насочиха и избраха именно нейните дрехи за своите изяви.
Независимо, че дизайнерката не разполага с голям екип, тя е успяла да ги обедини, като един истински лидер и да постигне това, за което е мечтала. За да извлечете максимални резултати от Вашият малък екип, ние сме Ви приготвили няколко съвета, за това, как точно да го направите.
Подход
Подходът при малките екипи е много важен, трябва да накарате всички да се чувстват добре и на място, да имат определени отговорности и дейности, за да се чувстват ефективни и значими. Хубаво е да предложите обучение на всичките си служители и то да бъде еднакво за всички, за да няма разделения.
Упълномощаване
Добре е, понякога да залагате по-отговорни задачи на служителите си и да ги упълномощавате да извършват по-сериозни дейности, например интервюта за попълнения в екипа или разговори с важни клиенти. По този начин, служителят на който възлагате задачата усеща, че допринася с нещо важно към екипа и това го подтиква да продължава да се доказва, като кадър.
Съюзи
Създаването на стратегически отношения, може да отвори големи врати за малкия бизнес. Хубаво е да бъдете настойчиви и да създавате правилните контакти, за да продължите да се развивате, като фирма.
Цели и задачи
Добре е да поставяте на себе си и на екипа си цели и задачи, но нека те да бъдат изпълними. Накарайте колектива да мисли, мащабно, но да изпълняват предимно по-дребните задачи, чрез които, в крайна сметка да се стигне до изпълнението на голямата цел.