Съюзът на пивоварите в България (СПБ) организира стилно бирено парти, за да покаже най-изкусителните и изящни нотки на бирата. Биреното парти беше организирано по повод първата по рода си информационна кампания LOVE BEER и събра на едно място представителки на нежния пол от медиите, спорта, бизнеса и шоубизнеса. Сред изтъкнатите гостенки на бирения купон бяха двукратната олимпийска шампионка по стрелба Мария Гроздева, телевизионната водеща Деси Банова, актрисите Йоанна Темелкова и Силвия Петкова, както и д-р Донка Байкова – професор по хранене и диететика.
Единствения джентълмен, който присъстваше на официалното събитие беше един от най-утвърдените експерти-пивовари в България – Атанас Атанасов. Той се нагърби с нелеката задача да изтъкне качествата на бирата пред присъстващите дами и да ги запознае с правилата на бирената култура. Водещата на събитието – Гери Турийска, разказа любопитни факти за кехлибареното пиво пред елегантната аудитория, под формата на завладяващ разказ за историята на „течното злато”. Заедно с гостите на събитието, водещата разби стереотипите, че бирата е „мъжка напитка”.
Атанас Атанасов разказа на заинтересованите дами за дегустацията на пиво и представи специфична информация за съставките на напитката и нейните качества. Любопитен за дамите се оказа фактът, че благодарение на малца, бирената мая и хмела, бирата съдържа много витамини и антиоксиданти, които надхвърлят тези в някои плодове и зеленчуци.
Той разказа и за ползите от бирената мая, които не са много широко известни. Освен за разкрасяване, бирената мая помага и за разграждане на въглехидрати, белтъчини и мазнини. Оказва се, че дамите не бива да се притесняват и за теглото си - в 100мл. светла бира се съдържат само 46 калории. Специалистите съветват, след тежки физически натоварвания и тренировки, да се пие по 1 чаша бира. Тя помага за по-бързото възстановяване на водния и електролитен баланс на организма.
По време на събитието изпълнителният директор и член на УС на СПБ Ивана Радомирова сподели повече и за кампанията LOVE BEER: „Инициативата е част от общоевропейските ни проекти с Пивоварите на Европа и Съюза на пивоварите в България за популяризиране на бирената култура и мястото на пивото в балансирания и активен начин на живот. Кампанията има за цел да покаже в нова светлина и по креативен начин качествата и спецификите на категорията като модерна, натурална, нискокалорична и подходяща не само за мъжете, но и за жените напитка. Неслучайно проектът е с романтичното име LOVE BEER, тъй като търси емоцията и насладата от опознаване на света на пивото именно през погледа на нас - съвременните дами. Жените, които се чувстват свободни да направят своя избор, без да робуват на старомодни клишета и стереотипи, а избират да правят това, което те самите искат, харесват и обичат.“