Главната цел на организаторите, не е просто връчването на приза, а посочване на добрите примери за развитие на бизнес в страната и концентриране на вниманието на обществеността върху тях.
Българсите компании се развиват изключително бързо и доказарелство за това е големият брой на участниците в конкурса- общо 270 фирми, са се регистрирали в надпреварата.
Един от ключовите акценти тази година, по които те ще бъдат оценявани е способността им да се справят успешно с конкуренцията и навлизането им на нови пазари, без риск от фалит.
Конкурсът се състои от 4 отделни категории, в които фирмите могат да се позиционират- "Средни и големи фирми", "Микро и малки фирми", "Стартираща фирма" и "Фирма на публиката".
Засиленият интерес към конкурса сочи, че българският бизнес има нужда да бъде подкрепян и да получава признание. За организаторите на конкурса е важно както мнението на експертите в бранша, така и това на българската общественост