Във връзка със стартиралата Десета конкурсна сесия на Националния иновационен фонд, тече специална информационна кампания за осведомяване на бизнеса в страната. Инфотурът, организиран от Изпълнителната агенция за насърчаване на малките и средни предприятия, започна на 1 юли от Монтана, и се провежда съвместно с Българската стартъп асоциация и Микрофинансиращата институция „Джобс“ към Българската банка за развитие. Експертите на трите организации вече запознаха с работата си бизнеса от 4 български града – Пловдив, Велико Търново, Габрово и Монтана. Предстои информационната обиколка да премине през Стара Загора, Бургас, Търговище, Варна, Русе и София. В града на липите правилата на Десетата конкурсна сесия ще бъдат разяснени на 3 юли – от 17.00 до 19.30 часа в сградата на Общинската администрация.
Над 30 представители на малките и средните предприятия присъстваха на информационната среща в Монтана.
Д-р Бойко Таков, изпълнителен директор на ИАНМСП, приветства бизнеса и обясни, че „корекцията на правилата цели да се улесни фирмите при работата им с Националния иновационен фонд, както последващото разплащане, мониторинг и оценка на класираните проекти“.
Експертите от Микрофинансиращата институция „Джобс” представиха своите продукти за кредитиране на бизнеса при улеснени условия. За финансов ресурс могат да кандидатстват стартиращи микро- и малки предприятия, включително и земеделски производители. Изпълнителният директор на Българската стартъп асоциация г-н Добромир Иванов презентира дейността на организацията като мост между държавата и бизнеса.
Следващите градове от информационната кампания са Бургас (4 юли), Варна (5 юли), Търговище (5 юли), Русе (8 юли), и София (10 юли).
Снимка: ИАНМСП