Ново облачно HR решение за малките и средните предприятия

Новият софтуер за управление на човешките ресурси, раработен от "ТехноЛогика", автоматизира процесите във фирмите с до 250 служители и е съобразен с българското законодателство

image

Новият софтуер за управление на човешките ресурси, раработен от "ТехноЛогика", автоматизира процесите във фирмите с до 250 служители и е съобразен с българското законодателство

Три четвърти от заетите в България работят в малки и средни предприятия, които са гръбнакът на икономиката. Все повече от тези фирми срещат проблем с намирането, развитието и задържането на кадри. Управлението на човешкия капитал се очертава като основен приоритет за малкия и среден бизнес.

Новото облачно HR решение на „ТехноЛогика” е система за управление на човешките ресурси, създадена за малките и средни предприятия и съобразена с българското законодателство, информират от компанията. Фирмите с до 250 служители ще получат единна интегрирана система за управление на човешкия капитал, чиято роля е да създаде необходимата организация на процесите и да внесе добри практики при тяхното изпълнение. HeRMeS eXpress дава възможност за реализация на политиките за управление на човешките ресурси в ежедневната работа на преките ръководители, изтъкват още от „ТехноЛогика”.

“След 23 години лидерска позиция на HeRMeS Enterprise при големите компании, дойде време да пренесем този опит и ноу-хау в продукт и услуга, от които да се възползват малките и средните предприятия. В това решение е реализиран набор от процеси и процедури, които са подходящи за тези фирми. Подбрали сме най-доброто, доказано в българските условия”, каза Огнян Траянов, изпълнителен директор на „ТехноЛогика”.

HeRMeS eXpress автоматизира голям набор от процедури, свързани с управлението на човешките ресурси. В системата има модули за администриране на служителите, управление на отсъствия, обучения, оценка на представянето на служителите, гъвкаво работно време, работа извън офиса и планиране и отчитане на задачи.

“Автоматизирането на процедурите помага за постигане на прозрачност, справедливост, доверие и проследимост. Всичко това осигурява увереност у висшия мениджмънт и у служителите за липса на субективизъм при взимане на решенията и допринася за изграждане на работодателската марка”, каза още Траянов.

Всички модули в облачното решение включват Self-Service функционалности, достъпни по всяко време и от всяко място, които предоставят на служители, мениджъри и специалисти по човешки ресурси бърз и лесен достъп до информация от единната интегрирана система. HeRMeS eXpress е с интуитивен интерфейс, адаптиран за настолни и мобилни устройства, и не изисква специализирано обучение. В помощ на потребителите има видео уроци за изпълнение на процедурите.

“В тези фирми управлението на човешките ресурси се осъществява от малки екипи, в някои случаи - от един специалист, затова сред основните ползи от HeRMeS eXpress е спестяването на труд и време, които могат да се използват за комуникация със служителите и творчески дейности”, сподели Петя Димитрова, ръководител направление „Софтуер и услуги за УЧР“ в „ТехноЛогика”.

Ценовата политика на HeRMeS eXpress е напълно съобразена с особеностите на българския пазар и възможностите на малкия и среден бизнес, изтъкват от компанията. Заплащането на софтуера като услуга се осъществява според броя служители и използваните модули, като има опции за месечно и годишно наемане, както и допълнителни отстъпки за по-дълъг период. Клиентите могат да добавят модули според нуждите си и те ще бъдат напълно интегрирани с вече използваните, без да се налага въвеждането на една и съща информация два пъти.

HeRMeS eXpress вече успешно се използва в няколко организации, а на 1 октомври се състоя официалното представяне на системата.

Още новини от Малък бизнес