Думите, които правят рекламата успешна

Думите имат неподозирана сила. Особено в рекламата.

Думите имат неподозирана сила. Особено в рекламата. Учени от университета „Йейл“ са открили кои думи въздействат най-много на потребителите и ги подтикват към покупка. Някои от думичките са логични, но други ще Ви изненадат. При всички случаи употребата им в рекламата е почти задължителна.
 

1.Вие – учтивата форма е знак на уважение. Освен това обръщението прави съобщението много по-лично. Заслушайте се в която и да е реклама и ще осъзнаете, че във всяка думичката „Вие“ или „ти“ присъства многоктатно. Психолозите смятат, че всяко изречение, в което става дума за самите нас и идва от чужда уста е хиляди пъти по-интересно за мозъка ни.

2. Здраве – реклама, в която присъства тази думичка е успешна, особено ако тя е насочена към популяризирането на някакъв продукт. Не е нужно да се отнася само за психическо или физическо здраве. Смята се, че е доста печеливша ако се спряга с финансовото състояние.

3. Обещание – тази дума е колкото рискова, толкова и успешна. Добре е да я ползвате само ако имате възможност и намерение да спазите обещаното. В противен случай се въздаржайте.

4. Доказано – използвайте тази дума за нов продукт. Обикновено, когато на пазара се появи нов продукт, пред него стои една преграда – страх от неизвестното. Хората се страхуват да рискуват, особено когато се отнася за продукт или услуга за дългосрочно ползване и на по-висока цена. Използвайки „доказано“ в рекламата си, Вие ще им дадете по-голяма сигурност, че продуктът не е опасен и на Вас може да се разчита.

5. Ново – колкото и парадоксално да звучи, предвид предишната точка, хората обичат и новите продукти. Препоръчително е да използвате тази дума за нов продукт, който обаче е подобрена версия на вече съществуващ продукт. Пример можем да дадем със смартфоните. Повечето от нас прибягват до покупка към най-новите смартфони, макар че в тях няма кой знае какви промени. Просто компаниите умело ползват думичката „ново“ в рекламата си.

6. Спестявате – дори не е нужно да обясняваме защо тази думичка печели нови клиенти. Всеки от нас предпочита да спести средства, вместо да харчи, така че използвайте тази думичка в рекламата си и ще усетите огромна разлика.

Related posts

Бизнесът ще оспорва наредбата за касовите апарати в съда

Младите хора в България са по-ангажирани с благотворителност, в сравнение с възрастните

ЧЕЗ започва „ексклузивни“ преговори с „Еврохолд“ за продажбата на активите си в България

businessnews.bg използва "бисквитки" (cookies), за да подобрим Вашето изживяване в уебсайта. При продължаване на използването на нашият уебсайт Вие се съгласявате с тях! ПРОЧЕТИ ПОВЕЧЕ