Спадът идва след решението да се показва по-малко съдържание – предимно популярни видеоклипове в нюзфийда на потребителите.
„Нaпpaвиxмe няĸoи пoпpaвĸи във Fасеbооk, ĸoитo нaмaлиxa eжeднeвнoтo cтoeнe в coциaлнaтa мpeжa c 50 милиoнa чaca„, съобщи оcнoвaтeлят нa Fасеbооk Зукърбърг по време тpимeceчния oтчeт пpeд инвecтитopитe.
След изявлението анализатори смятат, че това е близо 2 минути по-малко, прекарани от всеки потребител на Facebook.
В сряда по време на отчета съобщение бе направено и относно първия спад на ежедневните потребители в САЩ и Канада. Мрежата е имала 184 милиона ежедневни потребители в този регион през тримесечието, спрямо 185 милиона през предходното тримесечие. От компанията обаче отчитат това на временни фактори, като смятат, че тенденцията на намаление е временна.
За тримесечието продажбите на компанията достигат 13 млрд. долара, увеличение с 47% спрямо същото тримесечие на предходната година. Facebook вече има 2,13 млрд. активни месечни потребители и 1,4 млрд. дневни потребители