Форумите – мощно оръжие за маркетинг

Ясно е, че социалните мрежи са най-мощното маркетингово оръжие в интернет.

Ясно е, че социалните мрежи са най-мощното маркетингово оръжие в интернет. Но не съществуват само те. До преди съвсем малко време „най-големите онлайн проводници на влияние“ бяха форумите.

На форумите все още се обръща достъчно внимание, за да бъдат подходящи за рекламиране на различни продукти, услуги и цели компании. Форумите обикновено се използват за споделяне на информация, обмяна на идеи и комуникация.

Но да рекламирате даден продукт или услуга във форум не е толкова лесно. Форумците често се обединяват около една идея или една идея често разделя форумците на два лагера, а авторът се превръща в обект на критики и похвали едновременно.
 

Предлагаме Ви няколко съвета как да рекламирате във форум:

1.Най-добре първо се запознайте с правилата. Ако не можете да откриете информация за спонсорираните съобщения или рекламирането е най-добре да се обърнете направо към администратора. Ако публикувате в разрез с правилата ще Ви спрат достъпа, така че по-добре – питайте.

2. Когато питате как стоят нещата с рекламата във форума, е добре да се представите. Представете себе си и компанията, така както бихте го направили на бизнес среща.
 

3. Освен да рекламирате продукта си чрез текстове и линкове е хубаво да се поинтересувате и за други начини за реклама. В много форуми, например са достъпни места за банери, така че – възползвайте се.

4. Не се натрапвайте, както не бихте го правили и ако продавате в собствен магазин. Рекламата трябва да е премерена и винаги по темата на форума. В противен случай ще предизвикате гнева на форумци и най-вероятно ще Ви изгонят.

5. Форумът има и друга добра страна – ще си създадете полезни контакти. Дори ако рекламата не подейства с очаквания ефект, ценните контакти ще Ви бъдат полезни доста време. Бъдете активен и опитвайте да комуникирате, с колкото се може повече потребители. Така ще станете участник с ценено присъствие.

Related posts

Бизнесът ще оспорва наредбата за касовите апарати в съда

Младите хора в България са по-ангажирани с благотворителност, в сравнение с възрастните

ЧЕЗ започва „ексклузивни“ преговори с „Еврохолд“ за продажбата на активите си в България

businessnews.bg използва "бисквитки" (cookies), за да подобрим Вашето изживяване в уебсайта. При продължаване на използването на нашият уебсайт Вие се съгласявате с тях! ПРОЧЕТИ ПОВЕЧЕ