Износът на германски автомобили е насочен основно към Китай

Големите автомобилни компании като BMW, VW и Daimler, стават все по-зависими от бизнеса си в Китай

Германските автомобилни производители отчитат висок ръст на своите приходи от продажбите си осъществени в Китай. Данните сочат, че всеки трети германски автомобил е част от износа насочен към азиатската империя.

Автомобилните гиганти BMW, VW и Daimler отчитат ръст от 9% на продажбите си в Китай. В същото време световните им продажби са се увеличили с 6%. На пазарите в САЩ, трите големи автомобилни концерна отчитат спад в продажбите си, а на територията на Западна Европа се наблюдава стагнация.

Всичко това води до нарастване на зависимостта от Китай, която се превръща в лидер на пазара за електрическа мобилност и свързано пътуване.

Related posts

Бизнесът ще оспорва наредбата за касовите апарати в съда

Младите хора в България са по-ангажирани с благотворителност, в сравнение с възрастните

ЧЕЗ започва „ексклузивни“ преговори с „Еврохолд“ за продажбата на активите си в България

businessnews.bg използва "бисквитки" (cookies), за да подобрим Вашето изживяване в уебсайта. При продължаване на използването на нашият уебсайт Вие се съгласявате с тях! ПРОЧЕТИ ПОВЕЧЕ