Младото поколение изпитва най-силна емоционална обвтрзаност към Apple и Youtube

Младите хора, известни още като поколението милениуми изпитва силна емоционална обвързаност към компании като Apple, Disney и YouTube

Проучванията сочат, че поколението милениуми е най-силно обвързано с Apple и Youtube, като се очаква до няколко години видеопорталът да спечели надпреварата.
Съвременните млади хора за пристрастени към социалните мрежи, смартфоните и други ИТ достижения, без които животът ни днес не би бил същия.

Най-силна емоционална обвързаност потребителите имат с Apple, сочат данните. Стратегията на компанията е да създава такива продукти и услуги, предназначени за използване изключително в нейната екосистема. На второ място се позиционира развлекателната компания Disney, следвана от видеопортала YouTube.

Прогнозите сочат, че влиянието на Youtube предстои да нарастне и именно услугата на Google има шанса да заеме челното място в близките години.

Брандове като Target, Amazon, Nintendo, Google, Xbox, Netflix и Whole Foods заемат следващите позиции.

Related posts

Бизнесът ще оспорва наредбата за касовите апарати в съда

Младите хора в България са по-ангажирани с благотворителност, в сравнение с възрастните

ЧЕЗ започва „ексклузивни“ преговори с „Еврохолд“ за продажбата на активите си в България

businessnews.bg използва "бисквитки" (cookies), за да подобрим Вашето изживяване в уебсайта. При продължаване на използването на нашият уебсайт Вие се съгласявате с тях! ПРОЧЕТИ ПОВЕЧЕ