Новини от България
и Света

Над 80% от дигиталната реклама в света принадлежи на Google и Facebook

Агенцията GroupM направи изследване, според което най-голям дял от похарчените средства за дигитална реклама ще получат Google и Facebook- 84%
Над 80% от дигиталната реклама в света принадлежи на Google и Facebook
Facebook
Email

Агенцията GroupM направи изследване, според което най-голям дял от похарчените средства за дигитална реклама ще получат Google и Facebook- 84%

Според последните данни предоставени от агенцията GroupM, двaта IT гиганта (Google и Facebook) притежават близо 84% от дигиталната реклама в света.

От агенцията предвиждат още разходите в сферата на рекламата да достигнат до  23 млр. долара, до края на 2018г., което значи да се увеличат с близо 4,3%. Освен това се предвижда най-голямо да е повишаването на разходите за дигитална реклама.

Интересно е да се отбележи, че в рамките на 2017г. , разходите за реклама в онлайн медиите и мрежите превишават тези направени за телевизионни реклами, в много страни по света, сред които са Великобритания и Германия. Тенденцията е дигиталната реклама и маркетинг да стават все по-популярни и постепенно да изместват от челните позиции и значимост традиционната и телевизионната реклама.

businessnews.bg използва "бисквитки" (cookies), за да подобрим Вашето изживяване в уебсайта. При продължаване на използването на нашият уебсайт Вие се съгласявате с тях! ПРИЕМАМ ПРОЧЕТИ ПОВЕЧЕ

-
00:00
00:00
Update Required Flash plugin
-
00:00
00:00

Използвате Adblock

Молим Ви да изключите Вашият Adblock - така помагате за развитието на нашият уебсайт. Благодаря!