ОББ с ново мобилно приложение

Приложението "ОББ мобайл" предлага за първи път функционалността „мултибанкинг“, която позволява да се следят сметки в други банки

ОББ представи за пръв път на българския пазар функционалността мултибанкинг в мобилно приложение, която позволява на клиентите на банката да следят информацията за свои сметки, разполагаема наличност, движение и детайли по транзакции в други банки. Чрез приложението ОББ Мобайл клиентите на банката могат да виждат на едно място през телефона си балансите по своите сметки в още 4 български банки – УниКредит Булбанк, ДСК, Пощенска банка и Първа инвестиционна банка. Необходимо условие при добавянето на нова сметка е тя да има IBAN номер и да е достъпна онлайн.

Иновацията е предимство именно за физическите лица, които разполагат с банкови сметки в повече от една банка, за да следят движението по сметките си и да получават детайли по дадена транзакция. Клиентите на банката дори могат да извличат данни за конкретната трансакция в pdf формат. Сигурността на информацията за банковите сметки и движенията по тях се гарантира от защитните механизми на мобилното приложение "ОББ Мобайл".

„Това технологично нововъведение е само един от многото проекти в сферата на иновациите, с които целим ОББ да се превърне в един от иновационните лидери в България“, заяви главният изпълнителен директор на ОББ г-н Петър Андронов.

„Развитието на мобилното банкиране е сред акцентите за ОББ през тази година. Финансовият сектор има да догонва зрелостта на потреблението при редица други мобилни услуги и има страхотен неоползотворен потенциал. Само за една година клиентите на ОББ, които имат мобилно банкиране, се увеличиха с 25% и вече съставляват 24% от активните ни клиенти.“, допълни иновационният лидер на ОББ г-н Кристоф де Мил.

"ОББ Мобайл" е специализирано приложение за мобилни устройства – телефони и таблети, с операционна система Android и iOS. Приложението е предназначено за извършване на основни активни и пасивни банкови операции от физически лица и фирми, както и за получаване на обща банкова информация.

Онлайн проучване на ОББ, проведено в началото на тази година, показва готовността на българските потребители да се възползват от такава иновация. Над половината от запитаните имат сметки в повече от една банка, а почти три четвърти биха използвали мобилно приложение, което им показва данни за състоянието на сметките им в повече от една банка.

Related posts

Бизнесът ще оспорва наредбата за касовите апарати в съда

Младите хора в България са по-ангажирани с благотворителност, в сравнение с възрастните

ЧЕЗ започва „ексклузивни“ преговори с „Еврохолд“ за продажбата на активите си в България

businessnews.bg използва "бисквитки" (cookies), за да подобрим Вашето изживяване в уебсайта. При продължаване на използването на нашият уебсайт Вие се съгласявате с тях! ПРОЧЕТИ ПОВЕЧЕ