"Параграф 42" – новата ПР агенция, която поставя фокус на оценката на ефективността

Гергана Иванова, Радослав Бимбалов и Александър Христов са създатели на новата ПР агенция „Параграф 42“.

Гергана Иванова, Радослав Бимбалов и Александър Христов са създатели на новата ПР агенция „Параграф 42“. Главна цел на агенцията е да обърне внимание на оценката на ефективността. Според тримата основатели този бизнес модел ще даде повече добавена стойност на комуникациите и ще успее да развие целия пазар.

По този начин инвестициите, направени в PR ще бъдат напълно оправдана. Това ще доведе до по-дългосрочни и устойчиви резултати за кампаниите в различни сфери, а от там ще спечели и цялото общество.

Цялото измерване и поставянето на оценка на ефективността ще се осъществява чрез различни методики, следващи международни стандарти.

Имаме амбиция да даваме идеи, които да надхвърлят очакванията. Ще застанем зад силни и ясни позиции и ще поставим точността и обективността на първо място.“, коментират тримата предприемачи.

В началото тримата ще разчитат и на подкрепа от останалите агенции в семейството на The Smarts, част от която е и „Параграф 42“.

 

Related posts

Бизнесът ще оспорва наредбата за касовите апарати в съда

Младите хора в България са по-ангажирани с благотворителност, в сравнение с възрастните

ЧЕЗ започва „ексклузивни“ преговори с „Еврохолд“ за продажбата на активите си в България

businessnews.bg използва "бисквитки" (cookies), за да подобрим Вашето изживяване в уебсайта. При продължаване на използването на нашият уебсайт Вие се съгласявате с тях! ПРОЧЕТИ ПОВЕЧЕ