Pepsi и Coca-Cola в поредно състезание. Този път за кокосова вода

Още от създаването си Pepsi и Coca-Cola са конкуренти. Двете компании са най-големите производители на безалкохолни напитки в света.

Още от създаването си Pepsi и Coca-Cola са конкуренти. Двете компании са най-големите производители на безалкохолни напитки в света. Сега те търсят начин да привлекат клиентите, които се хранят по-здравословно.

И двете компании измислят как. Проблемът е, че решението им е едно и също – кокосова вода.
Pepsi вече наддава за един от най-големите производители на здравословни напитки – All Market, която стои зад популярните напитки Vita Coco.

Ако тази сделка стане реалност Pepsi ще е няколко стъпки пред Coca-Cola. От своя страна Coca-Cola разполага с бранда Zico, който предлага кокосова вода. Той, обаче е много по-непопулярен от Vita Coco.

Има и обяснение защо и двете компании са се насочили към производството на кокосова вода. И то е много просто – продажбите на кокосова вода в САЩ са скочили с 350% в периода 2011-2017г. В следващите няколко години пазарът вероятно ще продължи да расте.

Все повече компании опитват да предложат на своите клиенти по-здравословни напитки, без съдържание на захар. Именно затова двата най-големи производителя трябва много да се постараят,  за да превземат и този пазар.

Related posts

Бизнесът ще оспорва наредбата за касовите апарати в съда

Младите хора в България са по-ангажирани с благотворителност, в сравнение с възрастните

ЧЕЗ започва „ексклузивни“ преговори с „Еврохолд“ за продажбата на активите си в България

businessnews.bg използва "бисквитки" (cookies), за да подобрим Вашето изживяване в уебсайта. При продължаване на използването на нашият уебсайт Вие се съгласявате с тях! ПРОЧЕТИ ПОВЕЧЕ