Родни производители подслаждат 30 държави в цял свят

"Престиж-96“ АД са финалисти за Бизнес Оскарите

„Престиж-96“ АД е един от най-големите производители в хранително-вкусовата индустрия в България и пазарен лидер във всички категории, в които оперира: бисквити, вафли и мини кейкове с марките Траяна, Мираж, Роден Край, Хипер, Троя, Споко, Ная, Мюсли, Насладки, Престиж, Престиж Селекция, 100% Power, Престиж Wellness и FRUNU с дял на продажбите в стойност от над 22%.

В България продукти на фирмата присъстват в 99% от магазините, а през последните години развива успешна експортна стратегия, в резултат на която продукти с високото българско качество и марка „Престиж“ се продават в 30 държави по целия свят.

Висока оценка за българските производители даде и международно жури от водещи лидери в хранително-вкусовата индустрия, които обявиха българският продукт с крем пробиотик на ПРЕСТИЖ за най-добрия продукт. Отличието бе дадено по време на наградите за иновации на световното изложението  YUMMEX MIDDLE EAST 2018 в категорията „Best Snack Product”, проведено от 30 октомври до 1 ноември 2018 г. в Дубай. 

"Горди сме, че сме победители, съревновавайки се с над 300 изложители от 40 страни по целия свят", споделят родните производители.

За Престиж работят над 550 човека, за които повод за гордост е и високата социална ангажираност на компанията с фокус върху децата и младите хора на България, тяхното образование и активен начин на живот.

Във Велико Търново дружеството разполага с нов модерен завод на световно ниво, разположен на площ от 28 400 м² и с годишен капацитет от 37 000 тона на година, за който получи призовете „Инвеститор на годината“ и „Сграда на годината“ през 2012. През 2017 година компанията закупи нов завод за производство на вафли с цел разширяване на своите производствени мощности и складово стопанство.

Фирмата е основана през 1996 година в старопрестолната столица Велико Търново с амбициозната цел да открием магията на най-вкусните бисквитите и вафли в България и по света.

В своята над 20-годишна история Престиж провежда активна инвестиционна политика за изграждане на своите силни брандове, за разработване на иновации, както и за разширяване на производствените си мощности.

Освен лидер на пазара, „Престиж-96“ АД се стреми да бъде и социално отговорна компания с активна позиция към бъдещето на обществото. Затова и компанията инициира и подкрепя каузи, които имат положителен ефект върху живота на хората. Каузите на „Престиж-96“ АД са основно свързани с младите хора – тяхното образование, личностно израстване, култура, спорт и здравословен начин на живот.

Фирмата не гледа на корпоративната социална отговорност като на маркетинг инструмент, а като на дългосрочна инвестиция в едно по-добро и проспериращо общество. "Вярваме, че това, което правим ще доведе до по-висока мотивация на младите хора да се образоват добре, да водят по-активен и здравословен начин на живот, да си поставят високи цели в живота и да ги следват", допълват лидерите в хранителното производство.

Партньори на Балканските Бизнес Оскари са: Българската Търговско-Промишлена Палата,  Конфиндустрия България – Италия, Сръбско-Българската Търговска Камара, Турско-Българската Търговско-Индустриална Камара,  Бизнес Клуб Лондон, Европейският Икономически Сенат и други. 

Журирането, което ще отреди победителите във Balkan Business Awards 2019, е поверено на партньорите на събитието, както и на ресорните журналисти, уточняват организаторите от VIP Communication PR.

Related posts

Бизнесът ще оспорва наредбата за касовите апарати в съда

Младите хора в България са по-ангажирани с благотворителност, в сравнение с възрастните

ЧЕЗ започва „ексклузивни“ преговори с „Еврохолд“ за продажбата на активите си в България

businessnews.bg използва "бисквитки" (cookies), за да подобрим Вашето изживяване в уебсайта. При продължаване на използването на нашият уебсайт Вие се съгласявате с тях! ПРОЧЕТИ ПОВЕЧЕ