Стартира инициативата „Купи и сподели“, част от Националната кампания „Великден за всеки“

35 магазина в 12 български града отварят врати за инициативата

Националната кампания „Великден за всеки – дари празник на баба и дядо“, се организира за четвърта поредна година под патронажа на омбудсмана Мая Манолова. Желаещите да помогнат на възрастни хора в затруднение да посрещнат най-светлия християнски празник, могат да го направят като посетят един от 35-те магазина в 12 града на страната. В подкрепа на благородната кауза застават най-големите търговски вериги в страната БИЛЛА, КАУФЛАНД и ЛИДЛ, като към тях се присъединяват и регионални супермаркети – BULMAG, СЛЪНЧЕВИ ЛЪЧИ, ВИЛТОН и СЛАВЕКС.

„Купи и сподели“ дава възможност на хората с добри сърца да зарадват българските пенсионери за Великден, като закупят трайни пакетирани хранителни продукти /олио, брашно, захар, ориз, макарони, консерви, боб, леща, бисквити, сухи пасти и др./, които да дарят в специално поставените колички, брандирани с логото на кампанията, на изхода в магазините. Доброволците на „Великден за всеки“ от Софийския университет „Св. Климент Охридски“, Национален алианс за работа с доброволци (гр. Пловдив, гр. Кюстендил и гр. Стара Загора), Национално сдружение „Младежки глас“ (гр. Бургас, гр. Стара Загора), 50 деца – членовете на „Организацията на Българските скаути“ (гр. Варна и гр. Шумен), ЕГ „Васил Карагьозов“ от гр. Ямбол, Фондация П.У.Л.С. (гр. Перник) и младежи от група „отГОворните“ (гр. Горна Оряховица) ще оказват съдействие на всички, решили да подкрепят благородната кауза.

Related posts

Бизнесът ще оспорва наредбата за касовите апарати в съда

Младите хора в България са по-ангажирани с благотворителност, в сравнение с възрастните

ЧЕЗ започва „ексклузивни“ преговори с „Еврохолд“ за продажбата на активите си в България

businessnews.bg използва "бисквитки" (cookies), за да подобрим Вашето изживяване в уебсайта. При продължаване на използването на нашият уебсайт Вие се съгласявате с тях! ПРОЧЕТИ ПОВЕЧЕ