Над 60 работодатели от различни икономически сектори се срещат със студентите от Американския университет в България на 3 април. Това е 26-то издание на панаира, който се провежда всяка година, и до днес събира голям брой компании и студенти. Голяма част от представителите на бизнеса дори са възпитаници на висшето учебно заведение. Това, което привлича работодателите, е методът на обучение и получаването на американска и българска диплома от студентите. Фактите показват, че 99,8 % от възпитаниците на университета започват работа или продължават обучението си в магистърски или докторски програми след дипломирането. Те са конкурентни и търсени на пазара на труда.
По време на панаира работодателите и бъдещите кадри могат пряко да общуват помежду си и да обменят информации – работодателите да получат автобиографии на потенциални служители, а студентите да се ориентират за пазара на труда
Предимство е, че те могат пряко да общуват помежду си и да научат всичко, което ги вълнува – работодателите да получат автобиографии на потенциални служители, а студентите да се ориентират за пазара на труда.
Снимка: Американски университет в България