До 7 юли включително потребителите могат да посочат своята любима марка в третия, последен етап от потребителската класация „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ”. Общо 108 марки в 36 категории продължават във финалния кръг на конкурса. По 3 бранда във всяка категория се борят за титлата ЛЮБИМА МАРКА. До момента в 11-тото издание на конкурса са взели участие над 25 000 потребители, информират организаторите на надпреварата.
Гласуването се извършва след предварителна регистрация на интернет адрес www.mylovemarks.eu. Потребителите номинират или гласуват в поне половината от категориите, след което потвърждават избора си през линк, изпратен автоматично на електронната им поща.
Подбрани са 36 категории, а именно:
1. ВИСОКОАЛКОХОЛНИ НАПИТКИ.
2. ВИНО И ВИНАРСКИ ИЗБИ.
3. БУТИЛИРАНА ВОДА.
4. КАФЕ И ТОПЛИ НАПИТКИ.
5. ЯДКИ, ЧИПС, СОЛЕТИ.
6. ЗАХАРНИ ИЗДЕЛИЯ.
7. МЕСНИ ПРОДУКТИ.
8. МЛЕЧНИ ПРОДУКТИ.
9. МАЙОНЕЗИ, ЛЮТЕНИЦИ И СОСОВЕ.
10. БИО ПРОДУКТИ И СУПЕР ХРАНИ.
11. БИО И НАТУРАЛНА КОЗМЕТИКА.
12. ДЕРМО И МЕДИЦИНСКА КОЗМЕТИКА.
13. БЕБЕШКА КОЗМЕТИКА.
14. БЕБЕШКИ И ДЕТСКИ ПРОДУКТИ.
15. АВТОМОБИЛИ.
16. ЗАВЕДЕНИЯ.
17. УЕБ МЕДИИ И САЙТОВЕ.
18. РАДИО.
19. ТЕЛЕВИЗИЯ.
20. ЗАСТРАХОВАТЕЛНИ КОМПАНИИ И БРОКЕРИ.
21. БЪЛГАРСКА МАРКА.
22. БЪЛГАРСКА МАРКА – ХРАНИ И НАПИТКИ.
23. ФАРМАЦЕВТИЧНИ ПРОДУКТИ И МЕДИЦИНСКИ ИЗДЕЛИЯ.
24. ВИТАМИНИ И ХРАНИТЕЛНИ И ДОБАВКИ.
25. ПРОТИВОАЛЕРГИЧНИ ПРОДУКТИ.
26. ФИНАНСОВИ ИНСТИТУЦИИ.
27. ФИНТЕХ КОМПАНИИ.
28. ТУРИСТИЧЕСКИ ХОТЕЛИ И КОМПЛЕКСИ.
29. ТЪРГОВСКИ ВЕРИГИ.
30. ТЪРГОВСКИ ВЕРИГИ.
31. ЕЛЕКТРОННА ТЪРГОВИЯ.
32. ИТ И СОФТУЕРНИ ПРОДУКТИ.
33. ЛЮБИМ РАБОТОДАТЕЛ.
34. ИНОВАТИВНИ МАРКИ.
35. СОБСТВЕНИ МАРКИ.
36. СОБСТВЕНИ МАРКИ – ХРАНИ И НАПИТКИ.
„ЛЮБИМИТЕ МАРКИ” не разчита на жури при номинациите – те са свободни, основани единствено на потребителските предпочитания и не включват специални пазарни критерии. Критерият, по който ще се излъчат марките в отделните категории, ще бъде броят на подадените гласове, изтъкват организаторите на конкурса.
Тази година за първи път ще бъдат връчени и призове за бранд мениджърите, маркетинг мениджърите и комуникаторите, развили и наложили марката сред потребителите.
В деня на награждаването на финалистите – 11 юли, ще се проведе и първата брандинг конференция у нас - „BRAND TALKS: Мисия „Любима марка”. Специалисти в областта на маркетинга, рекламата и ПР-а ще споделят своя опит и ще дадат ценни препоръки как трябва да се общува със съвременния потребител.
Конференцията BRAND TALKS: Мисия „Любима марка” ще се състои в „Рейнбоу плаза”, а вечерта на 11 юли ще бъде и награждаването на финалистите в класацията „Любимите марки” и „БРАНД мениджър на годината”.
Снимка: Класация "ЛЮБИМИТЕ МАРКИ"