• Нова магистратура по бранд мениджмънт и интегрирани маркетингови комуникации

    Нова магистратура по бранд мениджмънт и интегрирани маркетингови комуникации

    Новата магистърска програма е съвместен проект на ВУЗФ и водещата комуникационна група Ogilvy Sofia

    Нова магистратура по бранд мениджмънт и интегрирани маркетингови комуникации

    Висшето училище по застраховане и финанси и най-голямата комуникационна група у нас Ogilvy Sofia откриват нова съвместна магистърска програма, свързана с маркетинга и рекламата. Стартът на новата магистратура „Бранд мениджмънт и интегрирани маркетингови комуникации“ ще бъде още тази есен – през ноември, а приемът за нея вече е отворен, съобщават организаторите.

    Учебният план на програмата съчетава дисциплини, които да са полезни както за студентите, стартиращи собствен бизнес, така и за бранд- и рекламни мениджъри в национални и транснационални компании. Как се управлява рекламна кампания, как се подготвя медия планиране, кои са последните маркетингови изследвания за рекламни решения и как да използваме правилно интегрираните маркетингови комуникации и брандинг – тези и още въпроси ще получат своите отговори по време на лекциите и практиките в магистратурата.

    Специалисти от агенцията ще споделят с новото поколение своя глобален опит и ще разкажат кои са работещите решения на базата на дългогодишната си практика. От страна на ВУЗФ сред преподавателите ще бъдат проф. д-р Боян Дуранкев, проф. д-р Виржиния Желязкова и доц. д-р Даниела Илиева. Студентите ще имат възможност да затвърдят уменията си и по време на стажове и уъркъшопове директно в офиса на агенцията.

    С дипломата си от ВУЗФ завършилите специалността ще могат да се реализират като маркетинг, бранд- или рекламни мениджъри, анализатори и експерти, с компетенции за успешно управляване на собствен бизнес, като ще могат да специализират и като консултанти в областта на маркетинга и рекламата, твърдят създателите на магистърската програма.

    Съвместната магистратура на ВУЗФ и Ogilvy Sofia е част от дългосрочната политика на бизнес университета да създава иновативни програми, с които да осъществи ефективен мост между висшето образование и бизнеса, като по този начин създаде специалисти за професии, от които пазарът има нужда, изтъкват от Висшето училище по застраховане и финанси. Над 90% от всички, завършили висшето училище, работят по специалността си, като повече от 30 на сто от тях заемат ръководни позиции, сочи статистиката на университета.

    ВУЗФ e първият български частен университет, специализиран в областта на бизнеса, финансите, застраховането, мениджмънта, маркетинга и предприемачеството. През 2014 г. получава институционална акредитация с най-висока оценка от частните университети – 9.04. ВУЗФ е и в топ 5 на най-добрите университети с профил икономика в България според последното издание на Рейтинговата система на висшите училища в България на МОН.

    маркетинг реклама ВУЗФ магистратура Ogilvy Sofia Бранд мениджмънт и интегрирани маркетингови комуни

    Оценка на новината

    0