За поредна година, BILLA дарява средства на фондация „Искам бебе“ за подпомагане на двойки с репродуктивни проблеми. Сумата, отделена от компанията, е 45 000 лева. Тя ще бъде предоставена на партньорската организация под формата на корпоративно дарение, което ще подкрепи 11 семейства.
Като следваща стъпка, след получаване на дарението, Фондацията ще избере кои да бъдат семействата, които да получат финансиране. В периода 01.09.2020 - 14.09.2020г. всички заинтересовани кандидати имат възможността да оформят и подадат своите документи. Пълната информация за кандидатстване е налична на сайта на Фондация „Искам бебе“ – http://www.iskambebe.bg/.
Обработката на подадените от кандидатите документи ще продължи от 15.09.2020г. до 28.09.2020г. На 16.10.2020г. на случаен принцип ще бъдат изтеглени 11 от одобрените по документи двойки. Целият процес ще е достъпен за проследяване на сайта на партньорската организация, където ще бъдат обявени и крайните резултати.
„В BILLA вярваме, че няма невъзможни неща – дори тогава, когато на пръв поглед изглежда така. Прегръщаме каузата за подпомагане на нарастващия брой двойки с репродуктивни проблеми, които мечтаят за собствено дете, и най-голямата ни радост е, че в резултат от съвместните ни дейности с фондация „Искам бебе“ и финансираните ин витро процедури, от момента, в който направихме първото дарение, до днес са се родили над 20 здрави бебета. Вярваме, че заедно можем да бъдем по-добри,“ сподели Норберт Мисбрандт, Управител на BILLA България.
Съвместната кампания между BILLA и Фондацията стартира през 2016 г., под надслов „За повече деца в България“. Като социално отговорна компания, BILLA приема за свой ангажимент търсенето на работещи решения и затова се фокусира върху разрешаването на един от най-наболелите социални проблеми в България, а именно ниските нива на раждаемост.
За REWE International AG
От своята централа във Винер Нойдорф REWE International AG управлява не само австрийския си бизнес с търговските марки BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA и ADEG, но също и международния ритейл бизнес на REWE Group (Организационно звено Handel International). Чрез марката BILLA компанията е представена в България, Чехия, Русия, Словакия и Украйна; чрез дискаунтъра PENNY – в Чехия, Унгария, Италия и Румъния; чрез IKI – в Литва, и чрез веригата дрогерии BIPA – в Хърватия.
За REWE Group
REWE Group е сред водещите компании в сферата на търговията и туризма в Германия и Европа.
Портфолиото й включва супермаркети и магазини за търговия на дребно на марките REWE, REWE CENTER, REWE CITY, BILLA и MERKUR, дискаунтъра PENNY, както и магазините за строителни материали toom. Компанията управлява и киоски и магазини, предлагащи продукти от първа необходимост (REWE To Go), както и платформите за онлайн пазаруване REWE Lieferservice, ZooRoyal, Weinfreunde и Kölner Weinkeller. Марката DER Touristik обединява туроператорите ITS, Jahn Reisen, Dertour, Meiers Weltreisen, ADAC Reisen, Kuoni, Helvetic Tours, Apollo и Exim Tours, повече от 2 400 туристически агенции (включително DER Reisebüro, DERPART и партньори), хотелските вериги lti, Club Calimera, Cooee, PrimaSol и Playitas Resort, както и директния оператор clevertours.com
BILLA България е първата международна верига супермаркети на българския пазар, навлязла през 2000г. с откриването на първия си магазин на 5 октомври в София. В класацията на в. „Капитал“ – „Най-големите компании в България“, BILLA България заема 20-о място. Компанията е и сред най-големите чуждестранни фирми у нас.
На Европейските бизнес награди през 2015г. и 2016г. компанията е отличена като „Национален шампион“ в категорията „Екологична и корпоративна устойчивост“, а през 2018г. търговската верига е избрана за „Национален победител“ в категорията „Социална отговорност и опазване на околната среда“. През 2019г. компанията също е отличена като „Национален шампион“ в категорията „Ангажираност към потребителите и пазара“.
Според независимо проучване на швейцарската организация ICERTIAS за 2020-2021г., българските потребители са определили BILLA България като водеща в категориите „Верига за продажби на дребно“, „Отдел за пресни плодове и зеленчуци“, „Отдел за прясно месо“, „Програма за лоялност“, „Отдел за риба и морски дарове“ и „Отдел за деликатеси“.
BILLA България е любима търговска верига на българите в четири поредни години (2016-2019) според резултатите от единствената потребителска класация у нас „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ“. През 2020г. компанията е отличена с награда за любим бранд на българите, както и със своите собствени марки BILLA Brand и BILLA Градини в категориите „Собствени марки“ и „Собствени марки – храни и напитки“.
Веригата е представена в 38 града в страната със 131 магазина. Компанията продължава интензивно да развива своята мрежа от супермаркети.
BILLA въведе успешно и ритейл иновации в магазина си на бул. „България“ в София, превърнал се в образец за качество, свежест, разнообразие и удобство. Само там ексклузивно за страната е представена най-голямата и успешна на австрийския пазар биомарка Ja! Natuеrlich.
Компанията успешно стимулира развитието на българското производство, партнирайки си с местни производители в рамките на различни програми за развитие на регионите.
За повече информация за BILLA България, моля, свържете се с Параграф 42 на 0886 427 116.
За повече информация за REWE International AG, моля, свържете се с Michael Šperl, Head of Corporate Communication, VS CEE, Tel.: +420 323 625 377, Email: M.Sperl@rewe-group.at