• BILLA България дарява 13 000 лева на „SOS Детски селища“

    BILLA България дарява 13 000 лева на „SOS Детски селища“

    Сумата ще бъде използвана в подкрепа на детското развитие и обучение.

    BILLA България дарява 13 000 лева на „SOS Детски селища“

    BILLA България дари 13 000 лева за децата, част от програмите на SOS Детски селища у нас. Сумата ще бъде използвана за закупуване на лаптопи и таблети за децата в „SOS Детски селища“ в град Трявна, за покриване на текущи разходи на SOS Дом „Надежда“ в град Габрово, както и за SOS Център за обществена подкрепа в град Перник.

    Сътрудничеството между компанията и организацията за социално развитие стартира през 2010 година. То се превръща във важен елемент за развитие на дългосрочната политика на търговската верига, в която тя успешно инвестира усилия и ресурси в сфери, в които има актуална нужда.

    „С SOS Детски селища се радваме на устойчиво дългогодишно партньорство. В BILLA България дълбоко вярваме, че семейството и, в частност, децата, са бъдещето, в което трябва да инвестираме. Не можем да не бъдем съпричастни към онези в риск, които израстват без родители. Ето защо, чрез регулярни дарения, ние подкрепяме тяхното развитие, като им даваме възможност да подобрят дигиталните си знания и умения,“ споделя Норберт Мисбрандт, управител на BILLA България.

    BILLA България продължава и съвместното си сътрудничество с Българския Червен кръст чрез инициативата „Купи и дари“, която е целогодишна. Всеки клиент, който би искал да направи индивидуално дарение, може да го направи. В касовата зона на всеки магазин на компанията в страната, клиентите могат да открият количка за пазаруване, обозначена с логото на проекта, в която да дарят закупени от магазина трайни хранителни стоки. Събраните продукти на месечна база се предават на местните структури на БЧК на регионален принцип. Благодарение на дарителската акция, от началото на 2020г. до месец ноември, са подпомогнати 4 049 нуждаещи се граждани с хранителни стоки на стойност 49 581,88 лв.

     

    За REWE International AG

    От своята централа във Винер Нойдорф REWE International AG управлява не само австрийския си бизнес с търговските марки BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA и ADEG, но също и международния ритейл бизнес на REWE Group (Организационно звено Handel International). Чрез марката BILLA компанията е представена в България, Чехия, Русия, Словакия и Украйна; чрез дискаунтъра PENNY – в Чехия, Унгария, Италия и Румъния; чрез IKI – в Литва, и чрез веригата дрогерии BIPA – в Хърватия.

     

    За REWE Group

    REWE Group е сред водещите компании в сферата на търговията и туризма в Германия и Европа.

    Портфолиото й включва супермаркети и магазини за търговия на дребно на марките REWE, REWE CENTER, REWE CITY, BILLA и MERKUR, дискаунтъра PENNY, както и магазините за строителни материали toom. Компанията управлява и киоски и магазини, предлагащи продукти от първа необходимост (REWE To Go), както и платформите за онлайн пазаруване REWE Lieferservice, ZooRoyal, Weinfreunde и Kölner Weinkeller. Марката DER Touristik обединява туроператорите ITS, Jahn Reisen, Dertour, Meiers Weltreisen, ADAC Reisen, Kuoni, Helvetic Tours, Apollo и Exim Tours, повече от 2 400 туристически агенции (включително DER Reisebüro, DERPART и партньори), хотелските вериги lti, Club Calimera, Cooee, PrimaSol и Playitas Resort, както и директния оператор clevertours.com

     

    BILLA България  е първата международна верига супермаркети на българския пазар, навлязла през 2000г. с откриването на първия си магазин на 5 октомври в София. В класацията на в. „Капитал“ – „Най-големите компании в България“, BILLA България заема 20-о място. Компанията е и сред най-големите чуждестранни фирми у нас.

    На Европейските бизнес награди през 2015г. и 2016г. компанията е отличена като „Национален шампион“ в категорията „Екологична и корпоративна устойчивост“, а през 2018г. търговската верига е избрана за „Национален победител“ в категорията „Социална отговорност и опазване на околната среда“. През 2019г. компанията също е отличена като „Национален шампион“ в категорията „Ангажираност към потребителите и пазара“.

    Според независимо проучване на швейцарската организация ICERTIAS за 2020-2021г., българските потребители са определили BILLA България като водеща в категориите „Верига за продажби на дребно“, „Отдел за пресни плодове и зеленчуци“, „Отдел за прясно месо“, „Програма за лоялност“, „Отдел за риба и морски дарове“ и „Отдел за деликатеси“.

    BILLA България е любима търговска верига на българите в четири поредни години (2016-2019) според резултатите от единствената потребителска класация у нас „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ“. През 2020г. компанията е отличена с награда за любим бранд на българите, както и със своите собствени марки BILLA Brand и BILLA Градини в категориите „Собствени марки“ и „Собствени марки – храни и напитки“.

    Веригата е представена в 39 града в страната със 132 магазина. Компанията продължава интензивно да развива своята мрежа от супермаркети.

    BILLA въведе успешно и ритейл иновации в магазина си на бул. „България“ в София, превърнал се в образец за качество, свежест, разнообразие и удобство. Само там ексклузивно за страната е представена най-голямата и успешна на австрийския пазар биомарка Ja! Natuеrlich.

    Компанията успешно стимулира развитието на българското производство, партнирайки си с местни производители в рамките на различни програми за развитие на регионите.

     

    Няма етикети за тази новина

    Оценка на новината

    0