Новини от България
и Света

Тече финалното гласуване в класацията „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ”

До 7 юли включително потребителите могат да посочат своята любима марка
Тече финалното гласуване в класацията „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ”
Facebook
Email

До 7 юли включително потребителите могат да посочат своята любима марка

До 7 юли включително потребителите могат да посочат своята любима марка в третия, последен етап от потребителската класация „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ”. Общо 108 марки в 36 категории продължават във финалния кръг на конкурса. По 3 бранда във всяка категория се борят за титлата ЛЮБИМА МАРКА. До момента в 11-тото издание на конкурса са взели участие над 25 000 потребители, информират организаторите на надпреварата.

Гласуването се извършва след предварителна регистрация на интернет адрес www.mylovemarks.eu. Потребителите номинират или гласуват в поне половината от категориите, след което потвърждават избора си през линк, изпратен автоматично на електронната им поща.

Подбрани са 36 категории, а именно:

1.       ВИСОКОАЛКОХОЛНИ НАПИТКИ.

2.       ВИНО И ВИНАРСКИ ИЗБИ.

3.       БУТИЛИРАНА ВОДА.

4.       КАФЕ И ТОПЛИ НАПИТКИ.

5.       ЯДКИ, ЧИПС, СОЛЕТИ.

6.       ЗАХАРНИ ИЗДЕЛИЯ.

7.       МЕСНИ ПРОДУКТИ.

8.       МЛЕЧНИ ПРОДУКТИ.

9.       МАЙОНЕЗИ, ЛЮТЕНИЦИ И СОСОВЕ.

10.     БИО ПРОДУКТИ И СУПЕР ХРАНИ.

11.     БИО И НАТУРАЛНА КОЗМЕТИКА.

12.     ДЕРМО И МЕДИЦИНСКА КОЗМЕТИКА.

13.     БЕБЕШКА КОЗМЕТИКА.

14.     БЕБЕШКИ И ДЕТСКИ ПРОДУКТИ.

15.     АВТОМОБИЛИ.

16.     ЗАВЕДЕНИЯ.

17.     УЕБ МЕДИИ И САЙТОВЕ.

18.     РАДИО.    

19.     ТЕЛЕВИЗИЯ.

20.     ЗАСТРАХОВАТЕЛНИ КОМПАНИИ И БРОКЕРИ.

21.     БЪЛГАРСКА МАРКА.

22.     БЪЛГАРСКА МАРКА – ХРАНИ И НАПИТКИ.

23.     ФАРМАЦЕВТИЧНИ ПРОДУКТИ И МЕДИЦИНСКИ ИЗДЕЛИЯ.

24.     ВИТАМИНИ И ХРАНИТЕЛНИ И ДОБАВКИ.

25.     ПРОТИВОАЛЕРГИЧНИ ПРОДУКТИ.

26.     ФИНАНСОВИ ИНСТИТУЦИИ.

27.     ФИНТЕХ КОМПАНИИ.

28.     ТУРИСТИЧЕСКИ ХОТЕЛИ И КОМПЛЕКСИ.

29.     ТЪРГОВСКИ ВЕРИГИ.

30.     ТЪРГОВСКИ ВЕРИГИ.

31.     ЕЛЕКТРОННА ТЪРГОВИЯ.

32.     ИТ И СОФТУЕРНИ ПРОДУКТИ.

33.     ЛЮБИМ РАБОТОДАТЕЛ.

34.     ИНОВАТИВНИ МАРКИ.

35.     СОБСТВЕНИ МАРКИ.

36.     СОБСТВЕНИ МАРКИ – ХРАНИ И НАПИТКИ.

„ЛЮБИМИТЕ МАРКИ” не разчита на жури при номинациите – те са свободни, основани единствено на потребителските предпочитания и не включват специални пазарни критерии. Критерият, по който ще се излъчат марките в отделните категории, ще бъде броят на подадените гласове, изтъкват организаторите на конкурса.

Тази година  за първи път ще бъдат връчени и призове за бранд мениджърите, маркетинг мениджърите и комуникаторите, развили и наложили марката сред потребителите.

В деня на награждаването на финалистите – 11 юли, ще се проведе и първата брандинг конференция у нас – „BRAND TALKS: Мисия „Любима марка”. Специалисти в областта на маркетинга, рекламата и ПР-а ще споделят своя опит и ще дадат ценни препоръки как трябва да се общува със съвременния потребител.

Конференцията BRAND TALKS: Мисия „Любима марка” ще се състои в „Рейнбоу плаза”, а вечерта на 11 юли ще бъде и награждаването на финалистите в класацията „Любимите марки” и „БРАНД мениджър на годината”. 

Снимка: Класация "ЛЮБИМИТЕ МАРКИ"

Контакти и информация

Вашите новини от света на бизнеса, икономиката и технологиите.

Дизайн и изработка от WWW.IDEOWEB.BG Ideoweb - дизайн на уебсайт

Сайтът е част от ИДЕО ГРУП Girl in a jacket

businessnews.bg използва "бисквитки" (cookies), за да подобрим Вашето изживяване в уебсайта. При продължаване на използването на нашият уебсайт Вие се съгласявате с тях! ПРИЕМАМ ПРОЧЕТИ ПОВЕЧЕ

-
00:00
00:00
Update Required Flash plugin
-
00:00
00:00

Използвате Adblock

Молим Ви да изключите Вашият Adblock - така помагате за развитието на нашият уебсайт. Благодаря!