Гергана Иванова, Радослав Бимбалов и Александър Христов са създатели на новата ПР агенция „Параграф 42“. Главна цел на агенцията е да обърне внимание на оценката на ефективността. Според тримата основатели този бизнес модел ще даде повече добавена стойност на комуникациите и ще успее да развие целия пазар.
По този начин инвестициите, направени в PR ще бъдат напълно оправдана. Това ще доведе до по-дългосрочни и устойчиви резултати за кампаниите в различни сфери, а от там ще спечели и цялото общество.
Цялото измерване и поставянето на оценка на ефективността ще се осъществява чрез различни методики, следващи международни стандарти.
„Имаме амбиция да даваме идеи, които да надхвърлят очакванията. Ще застанем зад силни и ясни позиции и ще поставим точността и обективността на първо място.“, коментират тримата предприемачи.
В началото тримата ще разчитат и на подкрепа от останалите агенции в семейството на The Smarts, част от която е и „Параграф 42“.