За 2017г. „Ломско пиво“ отчита ръст на печалбите си над 11 пъти и приходите й възлизат на 57 000 лв. Продажбите се запазват на нивото от 8 млн. лв. за 2017 г. и 2016 г.
През 2017 г. компанията е подписала общо 1 158 договора и анекса, в това число за дистрибуция са 93 броя, за хладилни витрини – 682 броя, за инсталация на наливно пиво - 151 броя, за рекламни чадъри и стелажи - 127 броя, за сътрудничество - 10 броя, и 95 други договора.
В средносрочен план дружеството предвижда да увеличи размера на дистрибуторската си дейност в страната, да постигне 2% пазарен дял в продажбите на пиво в град София и разширяване на износа и стратегическите партньорства извън рамките на страната.
Друга добра новина на „Ломско пиво“, е че акциите му са поскъпнали с 1,74% за последната 1 годинадо 0,585 лв. за брой и 2,63 млн. лв. пазарна капитализация.