Предприемачи и визионери от Великобритания, Белгия, Германия, Франция, Австралия, Нидерландия, Финландия, Русия и Португалия пристигат у нас за първото издание на Design Thinking Camp. Те ще се присъединят към своите колеги от Service Design Network – Bulgaria, за да хвърлят светлина върху метода за създаване на иновативни продукти и услуги, който поставя клиентските желания и потребности в центъра на креативния процес, изтъкват организаторите. Събитието, на което Столичната община е партньор, ще се проведе на 29 и 30 август 2019 г. в София Тех Парк.
Участниците в Design Thinking Camp ще имат възможност да се докоснат до общност от световнопризнати предприемачи, работили рамо до рамо с мениджърите на гиганти като Samsung, Panasonic, Sony, PWC, Toyota, ING, ABN AMRO, Rabobank, Facebook, Optus, Vodafone, Orange и AkzoNobe, обещават организаторите.
Събитието, организирано от Агенцията за дизайн и иновации "Фабрика 360", ще позволи на участниците да почерпят ноу-хау от признати експерти, които помагат на многобройни бизнеси да се отличат от конкурентите си и да спечелят доверието на все повече клиенти по целия свят. Форматът на събитието е нетрадиционен, като акцентът не е върху лекционната част, а върху практическите работилници - към момента над петнайсет. Чрез тях българските предприемачи и лидери на екипи ще се докоснат до инструменти, които ще им помогнат да открият решения за проблемите, с които техните компании се сблъскват ежедневно, изтъкват организаторите.
Повече информация за лекторите и програмата на събитието може да бъде открита на сайта на Агенцията за дизайн и иновации "Фабрика 360": https://www.fabrica360.eu/dtcamp2019
Снимка: Service Design Network Bulgaria