Български щанд на „Зелената седмица” в Берлин предизвика фурор

България също се включи в „Зелената седмица” със свой атрактивен щанд, който изглежда, като възрожденска къща. Там са се събрали 18 български производители, които представят своите продукти на германското население и посетителите на изложението.

Темата на „Зелената седмица” е здравословното хранене. На нея се събират експерти от цял свят и обсъждат, как населението на градовете да се храни с качествена и здравословна храна. „Зелената седмица” е най-голямото изложение за земеделие и храни в света и тази година се провежда в Берлин, Германия.  Изложението се провежда за 81-ви път. Там потребителите имат възможност да опитат различни храни и напитки от цял свят. Освен това „Зелената седмица” се явява, като добра платформа за обсъждането на критични въпроси, относно храненето.

Тази година страната партньор на изложението е Мароко. Страната представя характерни за нея продукти, като масло от арган и роза, различни ядки, камилско мляко и шафран.

България също се включи в „Зелената седмица” със свой атрактивен щанд, който изглежда, като възрожденска къща. Там са се събрали 18 български производители, които представят своите продукти на германското население и посетителите на изложението. На нашенския щанд се предлагат продукти със запазени наименования, като сурови сушени колбаси, сирена, кисело мляко, лютеница, кьопоолу, трапезна розова вода, вино, ракия, мастика и ликьор от роза. Освен продукти, ние сме „занесли” в Германия и част от културата си. Ансамбъл „Българе” също присъстват на „Зелената седмица” и привличат допълнително публика с красиви фолколорни танци.

От българския щанд споделят, че посетителите на изложението познават продуктите ни, харесват ги и ги купуват.

Поради силния интерес към родните вкусотии, през април, Министерството на земеделието и храните, ще организира щандове с български продукти в големи търговски вериги в Германия. Това съобщи заместник-министъра на земеделието и храните Васил Грудев и допълни, че първият български щанд, ще е именно в Берлин.

"Когато предоставяме качествени продукти и те са промотирани добре – активно и атрактивно, считаме, че всеки консуматор би отразил качеството на продуктите ни”, подчерта Грудев. Заместник-министърът уточни, че германските потребители се интересуват предимно от българското вино, млякото и млечните продукти. Висок интерес от страна на немците има и към биологичното производство, ето защо за българските щандове са избрани продукти като традиционните месни специалитети, мед, плодове и зеленчуци.

Related posts

Българска следа на тазгодишните награди „Оскар“

33,3% от обученията, организирани от компании в ключови сектори на българския бизнес, са насочени към мениджъри на средно ниво

Първата “Академия за Бизнес Услуги” в страната стартира с пилотен курс в партньорство с Община Бургас

businessnews.bg използва "бисквитки" (cookies), за да подобрим Вашето изживяване в уебсайта. При продължаване на използването на нашият уебсайт Вие се съгласявате с тях! ПРОЧЕТИ ПОВЕЧЕ