Новини от България
и Света

Изграждат български хипермаркет в „България мол“

В последно време, все повече хипермаркети у нас затварят врати. „Пени Маркет“, „Пикадили“, а преди дни и „Карфур“, затвориха свои магазини. Именно затова, все по-усилено циркулира идеята за създаването на български хипермаркет.
Изграждат български хипермаркет в „България мол“
Facebook
Email

В последно време, все повече хипермаркети у нас затварят врати. „Пени Маркет“, „Пикадили“, а преди дни и „Карфур“, затвориха свои магазини. Именно затова, все по-усилено циркулира идеята за създаването на български хипермаркет.

В последно време, все повече хипермаркети у нас затварят врати. „Пени Маркет“, „Пикадили“, а преди дни и „Карфур“, затвориха свои магазини.

Именно затова, все по-усилено циркулира идеята за създаването на български хипермаркет. Такъв би трябвало за заработи до средата на октомври в софийския "България мол", става ясно от мейли, изпратени от Александър Викилев, управител на "Вердон инвест", до български производители.

Припомнямe, че преди време имаше такава идея по време на правителството оглавявано от Пламен Орешарски. Тогава, министърът на икономиката Драгомир Стойнев подкрепи идеята на Сдружение „Произведено в България – съюз на малкия и среден бизнес“ за откриване на хипермаркет, в който да се продават единствено български стоки. Впоследстие обаче, идеята не беше реализирана, заради политическата криза.

Новият български хипермаркет ще се намира в „България мол“, като вече е сключен договор. "Ръководството на мола се отнася много положително към инициативата, подкрепя я и са склонни на взаимоизгодни условия", съобщават от „България мол“.

Викилев обясни, че до този момент са сключени договори с над 300 малки и средни фирми, които да предоставят различен набор от стоки. Акцентът ще падне върху млечните, месните продукти, вината, плодовете и зеленчуците, но не по-малко значение ще имат и дрехуте и обувките.

В магазина ще има пекарна, топла витрина, предлагаща "ресторантска храна на магазинни цени". В него ще се тестват различни нови концепции – например в предлагането на безалкохолни напитки. Сред идеите е също така да има каса за майки с деца, на която да не бъдат излагани импулсни продукти, онлайн магазин и пр. Ще има перманентни дегустации, които ще са безплатни за производителите, но ще стават по предварителен план.

Очаква се българският хипермаркет да доведе до сериозен интерес сред населението и предлаганите стоки да се радват на висока популярност.

Контакти и информация

businessnews.bg - бизнес нюс бг - новини от България и Света

Вашите новини от света на бизнеса, икономиката и технологиите.

Дизайн и изработка от WWW.IDEOWEB.BG Ideoweb - дизайн на уебсайт

Сайтът е част от ИДЕО ГРУП Girl in a jacket

businessnews.bg използва "бисквитки" (cookies), за да подобрим Вашето изживяване в уебсайта. При продължаване на използването на нашият уебсайт Вие се съгласявате с тях! ПРИЕМАМ ПРОЧЕТИ ПОВЕЧЕ

-
00:00
00:00
Update Required Flash plugin
-
00:00
00:00

Използвате Adblock

Молим Ви да изключите Вашият Adblock - така помагате за развитието на нашият уебсайт. Благодаря!