Плетените обувки отново на мода

Преди 2 години, българските плетени обувки станаха истински хит в САЩ и днес, мнозина американци ги носят.

Преди 2 години, българските плетени обувки станаха истински хит в САЩ и днес, мнозина американци ги носят.

През 2014г., трима американци са на екскурзия у нас и случайно попадат на фирма „Аугуста Спорт“, която предлага традиционни български обувки. Чужденците моментално се влюбват в плетените обувки и решават, че могат да ги произвеждат и в САЩ.

За да постигнат целта си Джеф Лайън, Тайлър Нелсън и Тревър Нелсън изготвили своя проект и от платформата на известния сайт за набиране на финансиране на различни креативни проекти KickStarter го представили с надеждата да съберат достатъчно финансова подкрепа. Те успяват и печелят 10 000 долара, след което създават обувки с името „Бос“. Те са с анатомична подметка и са изплетени на принципа на рибарска мрежа. Така удобният модел се предлага в три цвята – черен, бежов и комбинация от черно и бяло. Моделите са направени както за мъже, така и за жени.

Интересното е, че докато тези обувки у нас се продават за няколко лева, то чифта в Америка струва 45 долара.

От фирма „Аугуста Спорт“ са доволни, че са в основата на това вдъхновение и споделят, че от 2014г. има завишен интерес към техните продукти. Фирмата е създадена през 2002 г. с предмет на дейност производство на обувки, ботуши и апрески по способа директно леене на ходилата. Тя разполага със съвременни машини за производство, марки „Отогали Италия“ и „Десма Германия“. Фирмата разполага и със собствен шивашки цех оборудван с машини „ПФАФ“ Германия. Производството на фирмата се реализира основно на вътрешния пазар, а също така се осъществява износ за Италия, Словения, Албания, Сърбия, Македония, Гърция и Румъния. „Аугуста Спорт“ разполага със собствени модели, защитени чрез патент, а също така има и регистрирана собствена марка "Темпос Спорт".

И докато плетените обувки бяха отживелица само до преди няколко години, днес те отново се връщат на мода и все повече хора ги използват, не само у нас, но и в чужбина.

Related posts

Българската AIoTCloud получи €1M инвестиция, за да продължи да иновира енергийното управление

Българска следа на тазгодишните награди „Оскар“

33,3% от обученията, организирани от компании в ключови сектори на българския бизнес, са насочени към мениджъри на средно ниво

businessnews.bg използва "бисквитки" (cookies), за да подобрим Вашето изживяване в уебсайта. При продължаване на използването на нашият уебсайт Вие се съгласявате с тях! ПРОЧЕТИ ПОВЕЧЕ