Новини от България
и Света

Заместник-министър Василева: Планираме до края на годината да отворим прием по три мерки от ПМДР (2014-2020г.) за близо 13 млн.лв.

По този начин оптимално ще се постигнат и целите на Общата политика в областта на рибарството.
Заместник-министър Василева: Планираме до края на годината да отворим прием по три мерки от ПМДР (2014-2020г.) за близо 13 млн.лв.
Facebook
Email

По този начин оптимално ще се постигнат и целите на Общата политика в областта на рибарството.

Планираме до края на годината да отворим прием по три мерки от Програмата за морско дело и рибарство 2014-2020г. за близо 13 млн.лв. Това съобщи заместник-министърът на земеделието, храните и горите д-р Лозана Василева по време на Националния рибен фестивал, открит във Варна. Тя поясни, че за това е изпратена нотификация до ЕК за изменение на Програмата. Целта е да се отговори на потребностите на сектора във връзка с наближаващия край на програмния период. По този начин оптимално ще се постигнат и целите на Общата политика в областта на рибарството.

Мерките, които Управляващият орган на Програмата планира да отвори са 5.4. „ Преработване на продуктите от риболов и аквакултури“, 1.8. „Рибарски пристанища, кейове за разтоварване, рибни борси и покрити лодкостоянки – Инвестиции насочени към изграждане и/или модернизация на лодкостоянки“ и мярка 2.2. „Продуктивни инвестиции”.
 
Заместник-министърът подчерта, че на територията на Варненска област са одобрени 76 проекта по ПМДР 2014-2020 г. Договорените средства възлизат на близо 34 мин. лв., което се равнява на 17 % от общия бюджет по Програмата. В областта се изпълняват и две стратегии по подхода Водено от общностите местно развитие от две Местни инициативни рибарски групи – МИРГ „Варна, район Аспарухово – Белослав – Аксаково“ и МИРГ „БЧС Бяла – Долни чифлик – Аврен“. Тяхната обща финансова стойност е над 7,8 млн. лв.

За фестивала д-р Лозана Василева обясни, че е част от проект под наслов „Фестивал на рибата – вкусно и полезно“. Това е промоционална кампания, която се организира от Министерство на земеделието, храните и горите. Целта й е да се повиши осведомеността на обществеността за продуктите от риболов и аквакултури. В рамките на кампанията, която ще се проведе на територията на цялата страна, се включват реализирането на 15 мероприятия в 14 областни градове.

Контакти и информация

Вашите новини от света на бизнеса, икономиката и технологиите.

Дизайн и изработка от WWW.IDEOWEB.BG Ideoweb - дизайн на уебсайт

Сайтът е част от ИДЕО ГРУП Girl in a jacket

businessnews.bg използва "бисквитки" (cookies), за да подобрим Вашето изживяване в уебсайта. При продължаване на използването на нашият уебсайт Вие се съгласявате с тях! ПРИЕМАМ ПРОЧЕТИ ПОВЕЧЕ

-
00:00
00:00
Update Required Flash plugin
-
00:00
00:00

Използвате Adblock

Молим Ви да изключите Вашият Adblock - така помагате за развитието на нашият уебсайт. Благодаря!