• Българска компания създава игри с добавена реалност за английския пазар

    Българска компания създава игри с добавена реалност за английския пазар

    Българската компания „Дуард”, която се занимава с разработката на игри с добавена реалност, е на път да превземе английския пазар. Продуктът, с който компанията очаква да се наложи във Великобритания, е детската игра с добавена реалност „Червената шапчица”.

    Българска компания създава игри с добавена реалност за английския пазар

    Българската компания „Дуард”, която се занимава с разработката на игри с добавена реалност, е на път да превземе английския пазар. Продуктът, с който компанията очаква да се наложи във Великобритания, е детската игра с добавена реалност „Червената шапчица”.След успеха си на българския пазар, от компанията решават да преведат играта на английски език и да започнат да я продават във Великобритания.

    „Като родител, самият аз исках да създам продукт, който с гордост да покажа на детето си и съм щастлив, че успях да постигна целта си.” – коментира Емил Цветков, един от съоснователите на „Дуард”.

    За момента „Дуард” разработва предимно продукти за деца, защото според тях, децата се адаптират най-бързо към технологиите и най-бързо приемат новостите, като добавената реалност.

    Основният продукт на компанията е играта „Червената шапчица”, с която ще излязат и във Великобритания. Тя представлява пъзел, който, при сглобяване, оживява на екрана на устройството. Пъзелът се появява под формата на триизмерна картина и се превръща в игра, която съдържа различни мисии и може да бъде гледана от различни ъгли.

    В комапанията вече са били инвестирани над 100 хил. лева от частни лица. От „Дуард” обаче, предпочитат да запазят имената им в тайна.

    Плановете на компанията са да продължава да развива приложения с добавена реалност и с напредването на технологиите, да се насочи и към други възрастови групи и сфери, различни от създаването на игри.

    Освен във Великобритания, от „Дуард” се надяват да успят да стъпят и на пазара в САЩ. „У нас, пазарът за подобни продукти е малък и се изчерпахме бързо” – коментира Цветков.

    В момента, компанията разработва авторска игра с добавена реалност, която ще бъде коренно различна от „Червената шапчица” и ще бъде насочена към тийнейджърите. Очаква се новата игра да излезе до края на годината и да пожъне същия успех, както предната.

    Дуард игри с добавена реалност Червената шапчица игра Червената шапчица добавена реалност

    Оценка на новината

    5.00