• 45 street - облечени в креативност

    45 street - облечени в креативност

    45 street е независим български бранд, който произвежда лимитирани дизайнерски колекции.

    45 street - облечени в креативност

    45 street е независим български бранд, който произвежда лимитирани дизайнерски колекции. Продуктите им са с висококачествена изработка, а в асортиментът преобладават бейзболните шапки и козирките. Това, което ги прави оригинални е дизайнерския и креативен поглед на тримата създатели на бранда – близнаците Георги и Димитър Стоилови и Николай Темелков.

    45 street се появява през 2013г. и е плод на обща идея. Тримата са модерни млади хора, които искат да изглеждат оригинално. Шапките, които се предлагат на пазара са твърде комерсиални и с ниско качество, затова тримата решават да направят сами шапки, които биха носили.

    Първоначалната инвестиция е от скромните 3000 лв. лични средства. Тримата си разпределят задълженията – за дизайна отговаря Георги, който е възпитаник на Националната художествена академия, на Митко е поверена задачата да анализира пазарите, за да се гарантира уникалността на артикулите, а Ники се занимава с маркетинга и много го бива да преговаря с клиенти и доставчици.

    Името „45 street” не е случайно макар, че противно на очакванията не е вдъхновено от улица. Оказва се, че Митко и Георги от малки искат да си имат бранд и измислят името още тогава. След години Димитър си татуира „45 street” на ръката и когато идеята се заражда няма спор как ще се казва бранда.

    Цялото производство се случва в България, макар тук шивашките услуги да са доста по-скъпи, в сравнение с други държави в Европа. Но тримата предприемачи не смятат да местят производството си, тъй като концепцията на марката е „Made in Bulgaria” и това е важно.

    Моделите никога не се повтарят. Това е основно правило за 45 street и не се нарушава, независимо, че при някой модел търсенето е огромно. В началото бранда не е предлагал дрехи, но тримата предприемачи са се насочили и към тази ниша. Още тази зима в колекцията ще се появи и линия, насочена само към жени, което също е ново за компанията.

    За момента продуктите на 45 street се продават само онлайн и то главно в чужбина, но Ники, Митко и Георги искат да имат и физически магазин, който да превърнат в мултибранд.

    дизайнерски аксесоари производство на шапки 45 street

    Оценка на новината

    0