Българска компания създаде първия по рода си „облачен“ контакт център. Зад идеята стои системния интегратор Велокс. Услугата дава възможност за създаване на един модерен център, без да е нужно закупуване на сървъри, телефонни централи и друго оборудване.
Услугата може да бъде взета и под наем като в този случай клиента трябва да плаща само месечен абонамент. Това намалява драстично разходите за персонал, софтуер, захранване и други. Въпреки това клиента получава най-новите ъпгрейди и то без да се налага да следи за тях, обяснява основателя на Велокс – Николай Калчев.
Системата Velox Cloud Contact Center е съвкупност от иновативни решения за комуникация. Тя е насочена основно към сектора на аутсорсинга, телекомуникацията, банковия сектор, колекторските фирми, електронните магазини и още много други.
Услугата позволява по-лесно и по-бързо развитие, защото позволява бързо добавяне на още работни места към абонаментния план, в случай че телефонистите се увеличат. Това е много по-евтин вариант, в сравнение с телефонна централа, където увеличението на капацитета е свързано с по-голяма инвестиция в оборудване и по-голямо пространство.
Също толкова лесно е и ограничаването на персонала, като в момента, в който намалите броя на служителите спирате да плащате за работните места, които не се ползват.