BILLA България празнува 20 години от стъпването си на българския пазар. От 2000 година, когато първият магазин от веригата отваря врати, до момента, компанията разполага със 131 магазина в 38 града в България. Днес BILLA e предпочитан избор за голяма част от българските потребители за покупка на богато разнообразие от висококачествени продукти на достъпни цени.
По случай рождения си ден, веригата стартира томбола за всички свои клиенти, в магазините си в цялата страна. Тя ще продължи до 21 октомври, след което ще бъдат изтеглени 2000 печеливши. Те ще получат ваучер за пазаруване в търговската верига на стойност 100 лв. Това е и първата кампания на търговската верига, в която потребителите имат възможността да използват своята обновена програма за лоялност.
„Преди по-малко от две седмици, лансирахме новата BILLA Card. За този кратък период от време, над 17 000 нови картодържатели бяха регистрирани в системата ни. Около 50% от тях са попълнили своите данни дистанционно – през нашия сайт или през мобилното приложение BILLA APP. Тези резултати са наистина впечатляващи! Вярваме, че заедно с нашите клиенти можем да постигнем много повече – и настоящата томбола е чудесна възможност да направим още една стъпка напред, към утвърждаването на новата програма за лоялност,“ сподели Норберт Мисбрандт, управител на търговската верига.
Участието в томболата за рождения ден на BILLA изисква реализиране на покупка за минимум 15лв., използвайки BILLA Card. При издаване на касовата бележка на каса, върху нея се отпечатва код, който трябва да се регистрира на сайта www.billapromo.bg. Завършването на регистрацията онлайн е последната стъпка, която гарантира включване в промоционалната кампания. За целта, може да се използва както новата карта за лоялност, издадена след 10 септември, така и старите пластики, които продължават да са валидни до 10.03.2021г. Веригата съветва своите клиенти да не чакат последния момент за подмяна на картата, а да го направят още сега, за да се възползват от всички предимства, които новата BILLA Card дава.
Освен чрез настоящата томбола, търговската верига отбелязва своя 20-ти юбилей и с допълнителни промоционални активности. Те обхващат периода 24 септември – 7 октомври. Сред тях са 25% отстъпка на три групи продукти от четвъртък до събота и от неделя до сряда, 1+1 оферти (покупка на 2 броя продукти, на цената на 1), както и много други.
Потребителите могат да открият пълната информация за продуктите, включени в промоцията, в актуалната седмична брошура на BILLA България.
За REWE International AG
От своята централа във Винер Нойдорф REWE International AG управлява не само австрийския си бизнес с търговските марки BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA и ADEG, но също и международния ритейл бизнес на REWE Group (Организационно звено Handel International). Чрез марката BILLA компанията е представена в България, Чехия, Русия, Словакия и Украйна; чрез дискаунтъра PENNY – в Чехия, Унгария, Италия и Румъния; чрез IKI – в Литва, и чрез веригата дрогерии BIPA – в Хърватия.
За REWE Group
REWE Group е сред водещите компании в сферата на търговията и туризма в Германия и Европа.
Портфолиото й включва супермаркети и магазини за търговия на дребно на марките REWE, REWE CENTER, REWE CITY, BILLA и MERKUR, дискаунтъра PENNY, както и магазините за строителни материали toom. Компанията управлява и киоски и магазини, предлагащи продукти от първа необходимост (REWE To Go), както и платформите за онлайн пазаруване REWE Lieferservice, ZooRoyal, Weinfreunde и Kölner Weinkeller. Марката DER Touristik обединява туроператорите ITS, Jahn Reisen, Dertour, Meiers Weltreisen, ADAC Reisen, Kuoni, Helvetic Tours, Apollo и Exim Tours, повече от 2 400 туристически агенции (включително DER Reisebüro, DERPART и партньори), хотелските вериги lti, Club Calimera, Cooee, PrimaSol и Playitas Resort, както и директния оператор clevertours.com
BILLA България е първата международна верига супермаркети на българския пазар, навлязла през 2000г. с откриването на първия си магазин на 5 октомври в София. В класацията на в. „Капитал“ – „Най-големите компании в България“, BILLA България заема 20-о място. Компанията е и сред най-големите чуждестранни фирми у нас.
На Европейските бизнес награди през 2015г. и 2016г. компанията е отличена като „Национален шампион“ в категорията „Екологична и корпоративна устойчивост“, а през 2018г. търговската верига е избрана за „Национален победител“ в категорията „Социална отговорност и опазване на околната среда“. През 2019г. компанията също е отличена като „Национален шампион“ в категорията „Ангажираност към потребителите и пазара“.
Според независимо проучване на швейцарската организация ICERTIAS за 2020-2021г., българските потребители са определили BILLA България като водеща в категориите „Верига за продажби на дребно“, „Отдел за пресни плодове и зеленчуци“, „Отдел за прясно месо“, „Програма за лоялност“, „Отдел за риба и морски дарове“ и „Отдел за деликатеси“.
BILLA България е любима търговска верига на българите в четири поредни години (2016-2019) според резултатите от единствената потребителска класация у нас „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ“. През 2020г. компанията е отличена с награда за любим бранд на българите, както и със своите собствени марки BILLA Brand и BILLA Градини в категориите „Собствени марки“ и „Собствени марки – храни и напитки“.
Веригата е представена в 38 града в страната със 131 магазина. Компанията продължава интензивно да развива своята мрежа от супермаркети.
BILLA въведе успешно и ритейл иновации в магазина си на бул. „България“ в София, превърнал се в образец за качество, свежест, разнообразие и удобство. Само там ексклузивно за страната е представена най-голямата и успешна на австрийския пазар биомарка Ja! Natuеrlich.
Компанията успешно стимулира развитието на българското производство, партнирайки си с местни производители в рамките на различни програми за развитие на регионите.
За повече информация за BILLA България, моля, свържете се с Параграф 42 на 0886 427 116.
За повече информация за REWE International AG, моля, свържете се с Michael Šperl, Head of Corporate Communication, VS CEE, Tel.: +420 323 625 377, Email: M.Sperl@rewe-group.at