Месец от стартирането на кампанията по обновяване на емблематичната BILLA карта, в системата на компанията са се регистрирали над 150 000 нови картодържатели, които вече могат да се възползват от всички нови предимства, които картата дава.
От момента на създаването на BILLA Card през 2009 г. до сега, активните картодържатели са над 1 милион, а програмата за лоялност на компанията предоставя редица отстъпки на любими марки във всички магазини на търговската верига и персонализирани възможности, които отговарят на всякакви видове потребителско търсене.
„Непрестанно пoлaгaмe ycилия дa бъдeм по-близo дo потребителите. Новата програма за лоялност нагледно продължава да доказва, че заедно с нашите клиенти можем да постигнем много повече. Резултатите, които постигнахме в рамките на месец са силно мотивиращи и се надяваме да надградим тази тенденция.“, сподели Норберт Мисбрандт, управител на търговската верига за България.
Обновената програма разширява кръга си от предимства, индивидуално за всеки свой клиент, като запазва всички съществуващи до момента възможности. С тази трансформация на BILLA Card, веригата се стреми да създаде по-лични отношения със своите клиенти. Най-важното ново предимство на картата е преминаването й от физическа в дигитална форма, чрез сваляне и инсталиране на мобилното приложение. То се използва бързо и лесно през телефон, без да е необходимо притежанието на пластика.
С новата карта всеки клиент получава 10% отстъпка за рождения си ден и може да я използва еднократно в периода 2 седмици преди и 3 седмици след своя празник. В допълнение, BILLA предлага и над 1000 продукта с трайно ниска цена, извън специалните промоции. Те са отбелязани със зелен етикет на регала в магазина. Повече информация за обновената лоялна програма на BILLA, можете да откриете тук: https://www.billa.bg/billa-card
Настоящите карти за лоялност на BILLA ще бъдат валидни до 10.03.2021 г. Предвид това, от веригата напомнят на всички желаещи да се сдобият с новата карта, да побързат да го направят преди изтичането на валидността на старата им карта. По този начин те ще бъдат в крак с най-актуалните възможности, като ще могат да се възползват от тях в максимална степен.
За REWE International AG
От своята централа във Винер Нойдорф REWE International AG управлява не само австрийския си бизнес с търговските марки BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA и ADEG, но също и международния ритейл бизнес на REWE Group (Организационно звено Handel International). Чрез марката BILLA компанията е представена в България, Чехия, Русия, Словакия и Украйна; чрез дискаунтъра PENNY – в Чехия, Унгария, Италия и Румъния; чрез IKI – в Литва, и чрез веригата дрогерии BIPA – в Хърватия.
За REWE Group
REWE Group е сред водещите компании в сферата на търговията и туризма в Германия и Европа.
Портфолиото й включва супермаркети и магазини за търговия на дребно на марките REWE, REWE CENTER, REWE CITY, BILLA и MERKUR, дискаунтъра PENNY, както и магазините за строителни материали toom. Компанията управлява и киоски и магазини, предлагащи продукти от първа необходимост (REWE To Go), както и платформите за онлайн пазаруване REWE Lieferservice, ZooRoyal, Weinfreunde и Kölner Weinkeller. Марката DER Touristik обединява туроператорите ITS, Jahn Reisen, Dertour, Meiers Weltreisen, ADAC Reisen, Kuoni, Helvetic Tours, Apollo и Exim Tours, повече от 2 400 туристически агенции (включително DER Reisebüro, DERPART и партньори), хотелските вериги lti, Club Calimera, Cooee, PrimaSol и Playitas Resort, както и директния оператор clevertours.com
BILLA България е първата международна верига супермаркети на българския пазар, навлязла през 2000г. с откриването на първия си магазин на 5 октомври в София. В класацията на в. „Капитал“ – „Най-големите компании в България“, BILLA България заема 20-о място. Компанията е и сред най-големите чуждестранни фирми у нас.
На Европейските бизнес награди през 2015г. и 2016г. компанията е отличена като „Национален шампион“ в категорията „Екологична и корпоративна устойчивост“, а през 2018г. търговската верига е избрана за „Национален победител“ в категорията „Социална отговорност и опазване на околната среда“. През 2019г. компанията също е отличена като „Национален шампион“ в категорията „Ангажираност към потребителите и пазара“.
Според независимо проучване на швейцарската организация ICERTIAS за 2020-2021г., българските потребители са определили BILLA България като водеща в категориите „Верига за продажби на дребно“, „Отдел за пресни плодове и зеленчуци“, „Отдел за прясно месо“, „Програма за лоялност“, „Отдел за риба и морски дарове“ и „Отдел за деликатеси“.
BILLA България е любима търговска верига на българите в четири поредни години (2016-2019) според резултатите от единствената потребителска класация у нас „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ“. През 2020г. компанията е отличена с награда за любим бранд на българите, както и със своите собствени марки BILLA Brand и BILLA Градини в категориите „Собствени марки“ и „Собствени марки – храни и напитки“.
Веригата е представена в 38 града в страната със 131 магазина. Компанията продължава интензивно да развива своята мрежа от супермаркети.
BILLA въведе успешно и ритейл иновации в магазина си на бул. „България“ в София, превърнал се в образец за качество, свежест, разнообразие и удобство. Само там ексклузивно за страната е представена най-голямата и успешна на австрийския пазар биомарка Ja! Natuеrlich.
Компанията успешно стимулира развитието на българското производство, партнирайки си с местни производители в рамките на различни програми за развитие на регионите.
За повече информация за BILLA България, моля, свържете се с Параграф 42 на 0886 427 116.