Кампаниите в търговските центрове, свързани с традиционния Черен петък, тази година да бъдат проведени в по-дълъг период от време, а не само в един ден. Това препоръчва на търговците Българската асоциация на ритейл центровете в страната ни с цел да се струпване на много хора на едно и също място по едно и също време.
„Членовете на асоциацията – това са 11 от големите молове в страната – вече сме предвидили промоциите, обединени в Черен петък да бъдат проведени разпръснато, дори и в повече от една седмица. Някои от тях даже вече са обявени. Всеки търговски център решава как точно да стане това, но всички имаме нужда от една такава промяна, за да гарантираме безопасност“ – каза Манол Гойгаджиев, Председател на Българската асоциация на ритейл центровете.
Подобна мярка ще даде възможност на потребителите да се възползват от намаленията и да пазаруват ефективно и колкото може по-комфортно.
От моловете са взели сериозни мерки за дезинфекция и осигуряване на дистанция, следи се и за спазването на мерките от страна на потребителите, те също така биват подканяни да ползват дезинфектант при влизане. В търговските центрове е увеличен притокът на свеж въздух, смяната на въздушните филтри се извършва по-често. Всички дейности са съобразени с изискванията и препоръките на здравните власти, за да се осигури максимално безопасна и комфортна среда за пазаруване.
За Българската асоциация на ритейл центровете
Асоциацията обединява инвеститори в ритейл центрове в страната ни и е създадена да работи за насърчаването на развитието на бизнеса на моловете и неговия принос за икономически растеж, промотирането на добрите бизнес практики, включително осигуряване на безопасна и приятна среда за наематели и потребители и подпомагане на развитието на професионалистите в бранша. Към момента в сдружението участват 11 от моловете в България.
За контакт:
София Пенкова
Параграф 42
Тел. (+359) 882 697 802
Мейл: s.penkova@paragraph42.bg