• Близо 500 000 лева са регистрираните спестявания в новата онлайн кампания на BILLA България

    Близо 500 000 лева са регистрираните спестявания в новата онлайн кампания на BILLA България

    Клиентите на веригата пестят активно и печелят награди докато пазаруват любимите си стоки.

    Близо 500 000 лева са регистрираните спестявания в новата онлайн кампания на BILLA България

    Онлайн кампанията „Благодарим ти, че пестиш в BILLA“ е поредната инициатива на BILLA България, с която добрите продукти, любимите марки и високо качество радват потребителите, наред с възможността да спестят. Кампанията позволява на клиентите да следят своите спестявания и да печелят ваучери за спестената от тях сума в края на всеки месец. За малко повече от месец, общият брой на регистрираните касови бележки надхвърля 55 000. Общата спестена сума от всички тях е близо 500 000 лв.

    Всеки клиент на веригата може да създаде свой индивидуален профил на www.spestivbilla.bg, в който да проследява личните си спестявания на месечна база. За тази цел, е необходимо при плащане на каса да използва BILLA Card, а след пазаруване – да регистрира данните от своята касова бележка. 10 победители ще бъдат изтеглени на случаен принцип в края на всеки месец. Наградите се предоставят под формата на електронен подаръчен ваучер за пазаруване на стоки от магазини BILLA.

    „Казват, че доверието не може да бъде измерено, но ние вярваме, че то се равнява на броя на потребителите, които пазаруват в магазините ни в цялата страна. За екипите ни винаги е било от първостепенно значение да подхождат с отношение и разбиране към търсенето на клиентите, както и в обектите ни да се предлагат свежи висококачествени продукти на разумна и достъпна цена. Това е особено важно в трудна ситуация като тази, в която се намираме в момента“, сподели Норберт Мисбрандт, изпълнителен директор на BILLA България.

    Пълните условия за участие в кампанията можете да откриете тук – www.spestivbilla.bg

    Няма етикети за тази новина

    Оценка на новината

    5.00