• 4 начина да впечатлите най-добрите си бизнес клиенти

    4 начина да впечатлите най-добрите си бизнес клиенти

    Всяка компания се стреми да създаде добри взаимоотношения с клиентите си. Добрият предприемач знае, че доволния клиент е най-добрата му реклама.

    4 начина да впечатлите най-добрите си бизнес клиенти

    Всяка компания се стреми да създаде добри взаимоотношения с клиентите си. Добрият предприемач знае, че доволния клиент е най-добрата му реклама и за това се опитва по всякакъв начин да задържи вниманието на потребителя и да запази добрите отношения.

    Ако сте добър преприемач, със сигурност сте чували правилото 80/20, а именно – 80% от бизнеса Ви идва от 20% от клиентите Ви.
    Това правило има за цел постоянно да напомня, че трябва да съсредоточите енергията си върху това да създавате нови взаимоотношения, но понякога е добре да се откажете да впечатлите един човек в името на доброто на компанията.

    Вместо да се опитвате да впечатлите всички свои клиенти, наблегнете на това да подобрите взаимоотношенията си с най-добрите си клиенти.

    1. Разберете от какво се нуждаят
    Не винаги, това което иска клиента е това, от което има нужда. Слушайте внимателно и винаги взимайте активно участие в решението, но без да натрапвате мнението си. Проверявайте фактите преди да изпълните поръчката и така ще създадете връзка, която ще бъде оценена.

    2. Бърза реакция
    Използвайте платформи за комуникация, които ще Ви позволяват моментална реакция при първия контакт с клиента. Ако клиента има някакъв проблем, свързан с дадена услуга или продукт, предлаган от Вас, той ще Ви потърси и ще очаква да реагирате мигновено. Винаги давайте някакъв срок. „В момента работя по разрешаването на проблема. Ще се свържа с Вас след час или при настъпване на промяна, което настъпи първо.” е добър начин да накарате клиента да Ви се довери напълно.

    3. Говорете
    Да се интересувате от живота на клиента, извън Вашите работни взаимоотношения ще Ви отвори много врати. Не само ще създадете силна връзка помежду си, но слушайки може да стигнете до заключение от какво се нуждае той.

    4. Детайли
    Вместо да губите ценно време и много енергия в подобряване на всичките си услуги и продукти, внесете малък детайл, който ще Ви отличи. Направете всичко по силите си, този детайл да бъде перфектен във всяко отношение и по всяко време.

    Съсредоточете се към „затягане” на вече изградени и добри бизнес отношения и непрестанно работете за подобряването на услугите и продуктите, които предлагате и със сигурност Вашите клиенти ще останат лоялни и доволни.
     

    бизнес взаимоотношения

    Оценка на новината

    5.00