Всеки служител иска да бъде харесван от своите колеги и началници. Всеки от нас търси начин да докаже своите способности и да получи това, което заслужава. Понякога, обаче, стремежът да бъдеш перфектен не е най-добрият начин за това.
Предлагаме няколко НЕуспешни модела, които да НЕ следвате на работното си място.
1. Работещият до късно
Някои хора смятат, че когато остават до късно на работа, правят впечатление на своя шеф и той ще ги поощри. Всъщност истината е съвсем различна – работодателите не се интересуват от това до колко късно стоите, а дали сте свършили работата си добре. Единственото, което може да си спечелите е това, колегите Ви да Ви мислят за лицемер и подмазвач.
2. Наполеон
Да правите няколко неща едновременно не е добро решение. Ако говорите по телефона и едновременно с това работите по проект, едно от двете със сигурност ще се провали. Когато Ви се дадат няколко задачи за деня, от Вас се очаква всички да бъдат свършени еднакво добре. Хората, които вършат няколко неща едновременно обикновено не съумяват да приключат в срок и допускат много грешки, което допълнително води до още изгубено време. Планирайте задачите си и започнете от най-трудната.
3. Разговорливият
Не е лошо да сте харесвани в офиса, но внимавайте какво и пред кого споделяте. Ако разказвате на всички каква е заплатата Ви, например, е въпрос на време да ядосате някого. Размерът на заплатата е въпрос между Вас и Вашия началник.
Трябва да намерите златната среда в отношенията си с колегите. Освен ако не работите с най-добрия си приятел, въздържайте се да споделяте лична информация с колегите и шефа си
Не проваляйте кариерата си!
Всеки служител иска да бъде харесван от своите колеги и началници.