Продуктивността ни от части зависи от атмосферата в офиса. Ако около нас е разхвърляно ще се разсейваме повече и много вероятно няма да свършим задълженията си качествено.
Ето как да създадете подходяща среда за работа.
Създайте си пространство
Ще се чувствате много по-добре ако около Вас има достатъчно пространство. Всичко, което не Ви е нужно – изхвърлете, всичко което Ви е нужно – подредете. Средата, в която се намирате влияе и на мозъка Ви, така че колкого по-широко е около Вас, толкова по-добре ще работи ума Ви.
Организирайте се
Опитайте се да създадете някаква система за подреждане на документи и файлове, за да не губите ценно време да ги търсите. Така ще имате повече време да свършите задачите си и няма да се преуморите.
Изчистете си компютъра
Ако го направите ще намирате по-лесно това, което търсите и ще спестите време. Освен това, ако не цари хаос, ще работите много по-добре.
Подредете
Намерете място на всичко, което Ви трябва. Всичко, което не сте ползвали от година просто изхвърлете. Липсата на излишни неща ще Ви помогне да се концентрирате.
Изчистете
През повечето време прекарваме времето си зад бюрото, затова то трябва да е подредено и върху него да няма нищо друго освен най-необходимото.
Хубаво е в офиса си да имате календар или дъска, на които да записвате проектите, по които работите. Ако нямате такива си вземете тефтер. Така ще можете да подредите приоритетните си задачи.
Разчистете хаоса от работното си място, за да работите по-добре
Продуктивността ни от части зависи от атмосферата в офиса.