Организираността е полезен навик за всеки бизнесмен и предприемач. За съжаление не всеки от нас притежава това полезно качество и всеки ден това по един или друг начин оказва влияние на продуктивността ни. Ето какво различава организираните от неорганизираните хора.
Не отлагат
Ако можете да приключите с една задача сега, защо трябва да я отлагате за после? Отлагането на задачи създава още по-голям стрес в деня ни и ни прави по-изнервени и непродуктивни.
Не се претоварват
Всеки трябва да си знае границата. Ако се нагърбиш с твърде много задачи, тялото и умът се изморяват и в крайна сметка работата няма да е свършена, както трябва. Така ще трябва да се захванете отново със същото и в крайна сметка просто ще си създадете излишна работа.
Записват си
Независимо колко добра е патетта ти, тя винаги може да изневери. Ако имаш да свършиш няколко важни неща и още толкова маловажни по-добре си запиши, за да си сигурен, че няма да изпуснеш нещо.
Винаги са готови
Повечето от нас обичат да стоят цял ден по пижама в почивния си ден. Това не е характерно за организираните хора. Те имат точно определен ритуал за всяка сутрин и не го пропускат независимо дали са у дома или на работа. По този начин те подготвят мозъка си за мисъл през целия ден.
Ето защо организираните хора са по-успешни
Организираността е полезен навик за всеки бизнесмен и предприемач.