Няма значение дали продавате сандвичи или луксозни часовници, ако сте предприемач, то Вие знаете най-много за своята работа. Всеки бизнесмен има това предимство, но не всеки се сеща да го използва в своя полза.
Говорим за реклама. В днешно време хората обичат да бъдат информирани за всичко, което изисква да извадят пари от джоба си. Така, че споделянето на опита може да се превърне в едно конкурентно предимство.
Така например Барбара Коркоран, основателка на компанията за недвижими имоти „Коркоран“ в САЩ, използва своя опит и информацията, която има, за да привлече повече клиенти. Преди цели 25 години, Коркоран решава да създаде Доклад „Коркоран“ – статистика, която отразява активността на бранша в района.
Докладът бил изпращан до местните вестници и така стигала до потребителите.
Всеки може да последна примера й. Събере информация за Вашия бранш на местно ниво, като разбира се наблегнете най-вече на успехите на своята компания. Може да създадете собствена фирмена брошура или блог, в който да публикувате.
За да разчупите малко идеята и все пак да я направите малко по-модерна, може да заснемате видеа с най-изявените Ви служители, в които те да разказват за работата на компанията, за натрупания опит и така нататък.
Ако можете заснемайте важни събития от работния процес, след което ги споделяйте с феновете си в социалните мрежи. Така потребителят ще се превърне в част от работата Ви и ще Ви има повече доверие.
Коя е най-добрата реклама
Няма значение дали продавате сандвичи или луксозни часовници, ако сте предприемач, то Вие знаете най-много за своята работа.